Gå til innhold

Hvorfor er det ikke mulig og prate om noe som helst annet enn BMW i denne forumdelen?


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er et BMW forum, end of story. Ønsker man og spørre om andre bilmerker spør man på bilforumet.no.

 

 

Edit:

Og det og kalle meg en bortskjemt drittunge fordi jeg spor om dette, og mene at jeg mangler sosiale antenner osv. må da vere lov og kalle for umodent? Det er jo på grensen til personangrep fra en annen bruker. Og ikke noe moderatorerer burde støtte opp i

 

Nå kalte han vel ikke deg for drittunge fordi du spurte om dette, var vel heller fordi dere kverulerer. Dette er et bmw forum, for bmw diskusjoner osv. Ikke for suzuki, båt, traktor osv. Jeg anser ikke dette som et personangrep, hadde han derimot sagt at du er en drittunge fordi du kommer her og spør, hadde saken vært litt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin bør ikke slette eller stenge tråder som feks skrives under feil kategori. Da bør admin være så seriøs at han flytter tråden til den aktuelle kategorien. Off topic tråder bør også bli flyttet til en of-topic kategori. Eneste som bør slettes er tråder som inneholder personhets, unødvendig/ulovlig reklame og ting som ikke er passende for mindreårige.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden det er snakk om ble vel slettet fordi det ikke var BMW. At den lå i feil kategori hadde nok ikke noe å si. Vi flytter tråder i feil kategori veldig ofta. Ingen stenges om de herer til på BMW forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså du snakker om at du ikke er umoden, hva er så dette forsøket her da? Ren og skjær barnslighet!

Det er da virkelig ikke så vanskelig å akseptere at her på BMW forumet vil vi ha BMW relatert materiale, vil man "skeie" litt ut med andre merker har man Tulletråden. De faste brukerene her sitter inne med mye kunnskap og noen ganger får man faktisk raskere svar på det man lurer på i Tulletråden i stede for å lage egen tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråden virker i mine øyne til og vere full i dritt, og det orker jeg ikke på ett bilforum. Har ikke min e39 520d en pumpe i tanken som fungerer etter samme prinsipp? Jeg skal skifte denne på min bil i romjulen så det vil isåfall vere BMW relatert. Kan forekomme rust der også.

Innlegget om at jeg var barnslig kom FØR jeg skrev problem fixed. Og jo, enig i at det var barnslig. Men hadde satt jevlig stor pris på å få hjelp på mitt bensinspørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråden virker i mine øyne til og vere full i dritt, og det orker jeg ikke på ett bilforum. Har ikke min e39 520d en pumpe i tanken som fungerer etter samme prinsipp? Jeg skal skifte denne på min bil i romjulen så det vil isåfall vere BMW relatert. Kan forekomme rust der også.

Innlegget om at jeg var barnslig kom FØR jeg skrev problem fixed. Og jo, enig i at det var barnslig. Men hadde satt jevlig stor pris på å få hjelp på mitt bensinspørsmål

 

Tulletråden er den mest aktive tråden på forumet, jeg poster foreksempel alt jeg lurer på der før jeg lager egen topic. Siden tidlig 2009 har jeg lagd 3-4 tråder, så det sier vell litt om hvor mye info man kan dra ut av det rette forat dersom man ønsker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulletråden virker i mine øyne til og vere full i dritt, og det orker jeg ikke på ett bilforum. Har ikke min e39 520d en pumpe i tanken som fungerer etter samme prinsipp? Jeg skal skifte denne på min bil i romjulen så det vil isåfall vere BMW relatert. Kan forekomme rust der også.

Innlegget om at jeg var barnslig kom FØR jeg skrev problem fixed. Og jo, enig i at det var barnslig. Men hadde satt jevlig stor pris på å få hjelp på mitt bensinspørsmål

Ja Tulletråden er full av dritt og ......... brukere, men det gjelder å sile ut svarene så kommer det noe fornuftig. Det er iallfall min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Tesla-tråden kan diskuteres, men jeg mener absolutt den bør bli, og grunnene til dette ramset Sjøbuse tidligere i tråden. Jeg har ihvertfall stor glede av å lese i den tråden, det har jeg ikke om rust på en Suzuki.

Modball-tråden ser jeg ihvertfall ikke noe problem med, det er jo relativt vanlig med reisebrev her inne, og i akkurat det tilfellet er det jo endel herfra som er med.

Jeg har flere reisebrev-tråder her inne, skal jeg bare slette de da det ikke et et teknisk spørsmål om BMW da? I den ene tok jeg til og med fly, grøss og gru!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Tesla-tråden kan diskuteres, men jeg mener absolutt den bør bli, og grunnene til dette ramser sjøbuse tidligere. Jeg har ihvertfall stor glede av å lese i den tråden, det har jeg ikke om rust på en Suzuki.

Modball-tråden ser jeg ihvertfall ikke noe problem med, det er jo relativt vanlig med reisebrev her inne, og i akkurat det tilfellet er det jo endel herfra som er med.

 

Tesla-tråden er jævla bullshit i forhold til hva moderatorene her inne (og visse andre) mener om andre merker på dette forumet. Det er ikke noe å diskutere engang, dobbeltmoral er det og kjipt for folk som ikke er stinne av spenn og har biler flotte nok til å kunne få den slags pass fra moderatorpisken. Nytter ikke å begrunne med at noe er interessant og annet ikke er det fordi det blir aaaltfor vagt og tåkete med haugevis av gråsoner.

 

Syns forøvrig at det på høy tid at dette forumet får en ny inndeling som heter "Reise" eller noe i den duren. Vi får jo inn flere reisebrev hver sommer, greit å få samla det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden det er snakk om ble vel slettet fordi det ikke var BMW. At den lå i feil kategori hadde nok ikke noe å si. Vi flytter tråder i feil kategori veldig ofta. Ingen stenges om de herer til på BMW forumet her.

Som "Politiet" skriver her, så må vel Tesla-tråden vekk. Dobbeltmoral er en grusom uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic.. Det sier seg vel sel egentlig, hele forumet er on topic altså om BMW og relasjoner dit. Når man åpner en forumdel som heter off topic, og den kun skal brukes til BMW den også hva er da poenget med forumdelen? Poenget er vel å kunne snakke litt om alt, ikke kun BMW - men det nåværende poenget er vel tja ekstra arbeid til moderatorene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...