egeland92 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 (endret) Hei ! Oppdaget nettopp en del rust på min BMW F10 2011 model. Jeg fant seks punkter med rust! Fire av punktene med rust fant jeg fremme på hver av dørene. Se vedlagte bilder. Fant også rust på speilholderen, og listen i høyglans som går i bue over vinduet på passasjerdøren fremme. Oppfordrer alle F10 og F11 eiere om å ta en sjekk på baksiden av pakningen som er rett forran den horisontale ekstriørlisten som er under vinduet på hver av dørene. Amen for nybilgaranti sier bare jeg! Her har jeg merket fire av punktene med rust. Passasjerdør fremme, høyre side. Passasjerdør bak, høyre side. Førerdør Passasjerdør bak, venstre side. Speilholder høyre side. Vansklig å se, men det er rust nesten helt i toppen av den. Buet ekstriørlist, høyre side. Det var flere punkter med rust på denne. Er det noen andre enn meg som har funnet rust på sin F10 eller F11? Endret Mars 18, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3! lunda og Mantis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Dårlig reklame for BMW dette her.. 3 år gammel bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 WOW! Har du eid denne fra den var ny, eller kan det være dårlig lakk/reperasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Shit... Ikke bra.... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 wow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Not good nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Hm, måtte ut og se på min, men så greit ut. Men så er jo min en 2013 mod. Bra du sier fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Nybilgarantien dekker ikke dette, men lakk og rustgarantien. Det med rust på dører og list er nytt for meg, så må be fattern sjekk på sin. Så vidt jeg vet så er shadowline listene laget av aluminium så her er det lakken som bobler. Bra du sa i fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Og dører er lagt av aluminium. Slik at du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Uff såpass, ikke bra for BMW. Har selv en 1 serie fra 2011 så får håpe jeg ikke er rammet. Hva er garantien for BMW 2011 modeller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 12 års rustgaranti for alle biler produsert i 2004 eller senere. Seks år før dette. Dette gjelder også importbiler. Glenno og Conquest reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Takk for info awt, det er jo faktisk ganske så bra garanti da. Det er vel sikkert noen kriterier enn må påse for at dette skal være gjeldende sikkert også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Aluminium ruster ikke. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Takk for tipset! Greit å være obs på slikt når man er i markedet for en slik bil 12 års rustgaranti for alle biler produsert i 2004 eller senere. Seks år før dette. Men det gjelder vel mot igjennomrust? Aluminium ruster ikke. Tenkte akkurat på det samme selv, kan det være dårlig lakkarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Takk for tipset! Greit å være obs på slikt når man er i markedet for en slik bil Men det gjelder vel mot igjennomrust? Tenkte akkurat på det samme selv, kan det være dårlig lakkarbeid? Rustgarantien gjelder også når det bare er rust også, må ikke være igjennomrust. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå