sveigis Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 Milde himmel hvor fin bilen din ble nå etter en runde hos detailer:) Hvit bil som er nystriglet i lakk er meget delikat . Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 13, 2018 Forfatter Share Skrevet April 13, 2018 30 minutter siden, sveigis skrev: Milde himmel hvor fin bilen din ble nå etter en runde hos detailer:) Hvit bil som er nystriglet i lakk er meget delikat . Takk for det Sveigis! Ble skikkelig fornøyd selv, det i kombinasjon med å få på sommerhjulene ga meg nesten nybilfølelse igjen Har egentlig alltid tenkt å bytte ut denne litt før den bikker 200.000 kilometer (par år til), men nå tar jeg vel egentlig sikte på å beholde den enda lengre. Tror ikke jeg kan bli mer fornøyd med noen annen bil, både hva gjelder utseende og det praktiske (samt økonomisk) Ja, jeg bestilte faktisk en slik en tidligere i dag@Marius2002, spent på kvaliteten Fahad og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 Sagt det før, og sier det igjen, bilen din er nydelig! Peneste f11en jeg veit om! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 On 25.11.2017 at 12.07, Walkabout skrev: Kom til å tenke på en ting - skal det ikke være et plastdeksel over telefon-tilkoblingen her, altså hvor man kobler til snap in-adapteret? Eller skal det være slik som på bildet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 På min sitter det samme type "deksel" som på dette bildet. Godt mulig tidligere eier hadde snap in adapter som ble tatt ut før du kjøpte? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 (endret) 6 minutter siden, ///M-ini95 skrev: På min sitter det samme type "deksel" som på dette bildet. Godt mulig tidligere eier hadde snap in adapter som ble tatt ut før du kjøpte? Ja, det så mer riktig ut! Må få kjøpt meg et slik et da. Ifølge Google så skal delenummeret være 9169728 - men du hadde ikke giddet å dobbeltsjekke for meg? Hvis du popper ut dekselet så skal delenummeret stå på baksiden. Endret April 22, 2018 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 33 minutter siden, Walkabout skrev: Ja, det så mer riktig ut! Må få kjøpt meg et slik et da. Ifølge Google så skal delenummeret være 9169728 - men du hadde ikke giddet å dobbeltsjekke for meg? Hvis du popper ut dekselet så skal delenummeret stå på baksiden. 0 stress! Here u go Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 Fikk montert solbrilleholder i går, veldig fornøyd med kvalitet, farge og passform for 120 kroner Chris A, Fahad og mslello reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 Var uheldig og fikk en steinsprut like før påske. Så betalte litt ekstra og fikk oppgradert til clima comfort-frontrute. I samme slengen fikk jeg foliert vinduslistene i blank sort også. Godt fornøyd med resultatet ///M-ini95, awt, cityhopper og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Blev meget bra det der @Walkabout. Folierer du selv? Dersom hva slags folie bruker du? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 4 timer siden, Chris A skrev: Blev meget bra det der @Walkabout. Folierer du selv? Dersom hva slags folie bruker du? Takk for det! Fikk et lokalt firma til å gjøre det, det var en kjapp jobb så de tok bare 300 kroner for folie og arbeid når listene var av Mener å huske at de bruker 3M-folie. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 @Walkabout ikke verst! Hvordan er dette med clima comfort rute når man har Head up? Mener å huske at man ikke kunne velge HUD og clima comfort rute i konfiguratoren til BMW. Merker du noe på selve skarpheten til displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: @Walkabout ikke verst! Hvordan er dette med clima comfort rute når man har Head up? Mener å huske at man ikke kunne velge HUD og clima comfort rute i konfiguratoren til BMW. Merker du noe på selve skarpheten til displayet? Funker knall med CC og HUD, ruta er bestilt for biler med HUD så skarpheten er akkurat som før ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 1 time siden, Walkabout skrev: Funker knall med CC og HUD, ruta er bestilt for biler med HUD så skarpheten er akkurat som før Deilig! Skal gjøre det samme når jeg skal bytte min. Kjørt med en liten rose i ruta i 1 år nå. Er vel kanskje på tide å fikse den 😛 hvem bytta ruta di forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 HUD og klimakomfort kan kombineres, men HUD og grønt felt i øvre del av frontrute kan ikke kombineres. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå