papertiger Skrevet Juni 21, 2019 Share Skrevet Juni 21, 2019 Høres ut som en riktig prioritering det der de holder seg utrolig bra disse bilene til å være såpass «gamle» - og tar meg stadig i å gløtte på Finn etter en fin utgave med xdrive. Har du kommet i mål med bilferieplanleggingen? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Juni 21, 2019 Share Skrevet Juni 21, 2019 På 09.06.2019 den 23.26, Walkabout skrev: Fikk tatt en ordentlig shine innvendig i dag. Synes interiøret i F10/11 holder seg veldig bra, trives godt bak rattet her Fått hjulpet foreldrene mine med å få satt opp grunnmuren på nye garasjen også, så fikk parkert «inni» garasjen for første gang nå, ser ut til å bli godt med plass. Greit å kunne stå her og polere og slikt fremover Hei. Du burde få på reflekser i bakfanger. Det ser skikkelig Biltema ut sånn det er nå... papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2019 8 timer siden, Conquest skrev: Hei. Du burde få på reflekser i bakfanger. Det ser skikkelig Biltema ut sånn det er nå... Ser jævlig Biltema ut med reflekser bak dopus, BMWE39turbo, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 22, 2019 Share Skrevet Juni 22, 2019 Hva med å få de "fjernet"? HenrikSolberg, Conquest, Runey og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 9 timer siden, Daniel. skrev: Hva med å få de "fjernet"? Eneste riktige måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 14 timer siden, Daniel. skrev: Hva med å få de "fjernet"? Fineste det, men ikke noe jeg gidder å bruke flere tusen på Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 I tillegg har man mulighet til å sette tilbake reflekser om lysten eller dersom behovet (les: EU-kontroll, utekontroll eller tilsvarende) skulle tilsi det. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 46 minutter siden, Saltkjelen skrev: I tillegg har man mulighet til å sette tilbake reflekser om lysten eller dersom behovet (les: EU-kontroll, utekontroll eller tilsvarende) skulle tilsi det. Ser den, men at det ser ut som noe mangler i de feltene bak er helt greit !? Godt at ræva er delt-- hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 1 time siden, Walkabout skrev: Fineste det, men ikke noe jeg gidder å bruke flere tusen på Virker jo som det betyr veldig mye for deg å få de fjernet! Hva er vel noen tusen da.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 22 minutter siden, Conquest skrev: Ser den, men at det ser ut som noe mangler i de feltene bak er helt greit !? Godt at ræva er delt-- hehe.. I mine øyne ser det bra ut sånn som det er nå, en akseptabel løsning til en akseptabel pris. 20 minutter siden, Conquest skrev: Virker jo som det betyr veldig mye for deg å få de fjernet! Hva er vel noen tusen da.. hehe.. Ja, dette er jo helt åpenbart et av mine grunnleggende behov, på lik linje med mat og rent vann. Reef89, Carlsius, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 4 minutter siden, Walkabout skrev: I mine øyne ser det bra ut sånn som det er nå, en akseptabel løsning til en akseptabel pris. Ja, dette er jo helt åpenbart et av mine grunnleggende behov, på lik linje med mat og rent vann. Du er jo "på alle" og ber de fjerne refleks bak! Da tolker jeg det sånn at dette er noe som er viktig for deg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 2 timer siden, Conquest skrev: Du er jo "på alle" og ber de fjerne refleks bak! Da tolker jeg det sånn at dette er noe som er viktig for deg! hehe Er vel litt forskjell på å si "har du vurdert å lakkere refleksene bak i bilens farge?" til folk som gjerne spør om tips, og å si "det ser skikkelig Biltema sånn det ser ut nå". Har du noen problemer med det så send meg heller en PM Fahad, Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2019 På 21.6.2019 den 17.56, papertiger skrev: Høres ut som en riktig prioritering det der de holder seg utrolig bra disse bilene til å være såpass «gamle» - og tar meg stadig i å gløtte på Finn etter en fin utgave med xdrive. Har du kommet i mål med bilferieplanleggingen? Ja, fine biler som holder seg godt! Har ikke kommet helt i mål, men det blir nå iallfall avreise fra Norge torsdag også retur søndag kveld halvannen uke senere. Blir å kjøre ned til München i ett strekk med bilen min, vel så greit som å fly Så blir det en grei rundtur i området der nede, har hovedpunktene på plass, men blir vel å få planlagt litt mer i detalj denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 23, 2019 Share Skrevet Juni 23, 2019 Stilig! Kom gjerne med erfaringer/reisebrev etterhvert. Vi snakker allerede om å gjenta Europatur neste år om forholdene ligger til rette for det, men da muligens med fly til München og leiebil derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2019 (endret) Noen som vet om det går fint å få på 285/30-20 dekk på en 9" bred felg? Vurderer å kjøre style 373 som vinterfelger i år kontra Avantgarde M355. Utfordringen er at jeg har 255/35-foran og 285/30-20 bak, som er merkbar forskjell i bredden. På Avantgarde M355 går det fint, siden bredden der er henholdsvis 9" og 10.5", men på style 373 er bredden 8.5" og 9". Endret Juni 28, 2019 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå