Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Som sagt så gjort, hadde en aldri så liten fotoshoot sammen med Turbo HF. Artig å få to F10er ved siden av hverandre, en Carbonsort og en Imperialblue, en M-Sport og en uten samt en med lys og en med sort interiør. Jeg ser jo nå at jeg også trenger M-sport så det forblir på ønskelista fortsatt ;) Bildene er tatt med halvgreit mobilkamera og det er fortsatt litt trafikkfilm på bilen etter at vi kjørte inn til Oslo i ett forrykende regnvær og at jeg ikke fikk vaska bilen ordentlig. 

 

Etter å ha gått rundt bilene en stund så konkluderte vi iallfall med at F10 må være en av de peneste bilene som finnes, rett og slett  :love:

 

post-47692-0-38360900-1408905835_thumb.j

 

post-47692-0-88713700-1408905845_thumb.j

 

post-47692-0-73314000-1408905861_thumb.j

 

post-47692-0-47992500-1408905874_thumb.j

 

post-47692-0-27135100-1408905900_thumb.j

 

post-47692-0-05941800-1408905911_thumb.j

 

I parkeringshuset parkerte jeg selvsagt med siden av denne råtassen :cool: Jeg pleier å parkere ved siden av fine og dyre biler da sjansen er større for at eierne av disse er mer forsiktige med dørene. Jeg satsa høyt denne gangen...

 

post-47692-0-26097300-1408905918_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder og biler Fredrik uten tvil.:)

Og ja enig med at disse bilene er noe av det peneste som er laget inklusiv nyere 7 serie og 6 serie Grand Coupe :)

Ja BMW gjør det veldig riktig om dagen når det gjelder design, de lager meget pene biler som faller i smak hos alle virker det som. Og det uten at det blir for kjedelig slik som Audi.

2 flotte biler :) ser nesten ikke forskjell på fargene jeg :)

Takk for det :) Når du ser fargene avskilt fra hverandre så klarer faktisk ikke jeg å se forskjell, men når du får dem ved siden av hverandre sånn som her så ser man at det er en forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ojsann, dette var interessant dere :D Trodde ikke dette fantes til min "gamle" 2010 modell, effekten ser jo ut til å være lovende også synes jeg. Artig igrunnen for det er ikke lengere siden i dag jeg satt og tenkte og drømte om mer hester....iallfall 258 hester som 2011- modellene har som en start :P Har også kikket litt på alternativer fra Hartge og AC Schnitzer men jeg blir ikke helt enig med meg selv, vente å se om det dukker opp mer rimelig software Tuning ala BSR eller gå for noen av disse? Eller bare droppe det og klare meg selv med den effekten bil har.

Noen som vet hva M preformance Power Kit koster? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, dette var interessant dere :D Trodde ikke dette fantes til min "gamle" 2010 modell, effekten ser jo ut til å være lovende også synes jeg. Artig igrunnen for det er ikke lengere siden i dag jeg satt og tenkte og drømte om mer hester....iallfall 258 hester som 2011- modellene har som en start :P Har også kikket litt på alternativer fra Hartge og AC Schnitzer men jeg blir ikke helt enig med meg selv, vente å se om det dukker opp mer rimelig software Tuning ala BSR eller gå for noen av disse? Eller bare droppe det og klare meg selv med den effekten bil har.

Noen som vet hva M preformance Power Kit koster? :)

 

På koed.no koster det 12k tror jeg det var for hele kitet. Vil tro at det er billigere å få monterte dette i tyskland :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så gjort, hadde en aldri så liten fotoshoot sammen med Turbo HF. Artig å få to F10er ved siden av hverandre, en Carbonsort og en Imperialblue, en M-Sport og en uten samt en med lys og en med sort interiør. Jeg ser jo nå at jeg også trenger M-sport så det forblir på ønskelista fortsatt ;) Bildene er tatt med halvgreit mobilkamera og det er fortsatt litt trafikkfilm på bilen etter at vi kjørte inn til Oslo i ett forrykende regnvær og at jeg ikke fikk vaska bilen ordentlig. 

 

Etter å ha gått rundt bilene en stund så konkluderte vi iallfall med at F10 må være en av de peneste bilene som finnes, rett og slett  :love:

 

attachicon.gifmsg-64789-0-55283400-1408902567.jpg

 

attachicon.gifmsg-64789-0-80903000-1408902582.jpg

 

attachicon.gifmsg-64789-0-72453200-1408902605.jpg

 

attachicon.gifmsg-64789-0-96472600-1408902690.jpg

 

attachicon.gifmsg-64789-0-07575600-1408902646.jpg

 

attachicon.gifmsg-64789-0-15757200-1408902710.jpg

 

I parkeringshuset parkerte jeg selvsagt med siden av denne råtassen :cool: Jeg pleier å parkere ved siden av fine og dyre biler da sjansen er større for at eierne av disse er mer forsiktige med dørene. Jeg satsa høyt denne gangen...

 

attachicon.gifmsg-64789-0-75327200-1408902733.jpg

 

Fine bilder av to minst like fine biler. Artig å se hjemtraktene også på det øverste bildet. Trikset med å parkere ved siden av finere biler enn man har selv liker jeg også og etter nesten 10 år med en BMW uten parkeringsbulker kan jeg underskrive på at trikset virker også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På koed.no koster det 12k tror jeg det var for hele kitet. Vil tro at det er billigere å få monterte dette i tyskland :)

Det var jo ikke så galt egentelig :) Men ja, å montere det i Tyskland hadde ikke vært dumt. Jeg er jo i Tyskland iallfall to ganger i året så mulighetene burde jo by seg, eventuelt ta en tur ned til Albert Bauer i Flensburg :)

Synes absolutt du bør gå for M sport fangere og sideskjørt.

 

Og til wicky som sier at stasjonsvogn er mindre pen, hvordan kan du kalle bilen min for mindre pen?? :o

  

Det kommer nok etterhvert, men prioriterter nok nye vinterdekk samt sommerdekk og felg først :) M-sport er helt klart en innertier på disse bilene, men det koster virkelig sitt å ettermontere det om man ikke kjøper uoriginal M-sport eller som nevnt over drar til Tyskaland.

Fine bilder av to minst like fine biler. Artig å se hjemtraktene også på det øverste bildet. Trikset med å parkere ved siden av finere biler enn man har selv liker jeg også og etter nesten 10 år med en BMW uten parkeringsbulker kan jeg underskrive på at trikset virker også... :)

Ja jeg har alltid praktisert det der, enten parkere der det ikke står andre biler eller hvis man ikke har noe valg så parkerer jeg ved dyre biler. Men unntaket er SUVer som X5 og Cayenne, disse er kjørt av mye småbarns mødre og nyrike folk med gi faen holdninger ;) Noen vil nok mene det er litt for drøyt å tenke sånn men jeg har ikke råd til å være uforsiktig med en slik bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...