Fredrik 90 Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Nå har bilen vært hos lakkpleier, og som vanlig når det kommer til lakk så er jeg sjelden fornøyd. Men det er iallfall bedre enn ingenting I dag har jeg syslet litt med bilene, har blandt annet polert opp kromstussene på enderøra med Autosol. Jeg må si at jeg blir mer og mer fornøyd med kromstussene fremfor de sorte som vanligvis står på m-sport biler. Det står fint til kromlistene på dørhåndtaka og dekselet rundt sideblinklysene. Ellers så ble bilen vasket grundig både utapå og innvendig, fikk også støvsugd godt. Fikk også satt inn felgene med Swissvax Autobahn, bremsestøv og slikt kan nærmest bare spyles bort. Anbefales virkelig Det blir litt flasker og midler for en som er glad i bilvedlikehold Turbo-HF, Dweezil, hermanoo90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolaib Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Kjekt å se folk som er glad i å pleie bilen sin Veldig pent! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Kjekt å se folk som er glad i å pleie bilen sin Veldig pent! Ja jeg må jo holde det vedlike, kan ikke ha en slik bil å bare la den forfalle. Er noen her i byen som kjører rundt i en F11 som rett og slett er herpa, knust baklykt har de kjørt med i over ett år nå og bilen er full av små bulker og dype lakksår. Det er helt utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Den felgpolishen...Er det bare å gni på og tørke av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Må jo vaske rent felgene skikkelig først, men ellers er det vel wax on, wax off. E36-M-Tech cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Den felgpolishen...Er det bare å gni på og tørke av? Ja som nevnt over her så må man vaske godt først men så er det bare å kjøre på, er forholdsvis raskt gjort. Bruker en sånn liten skumpadd til å påføre med og microfiberklut til å tørke av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Den felgpolishen...Er det bare å gni på og tørke av?Det er ikke en polish, men en voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 polish.....wax....såpe.... samma opplegg for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Voks og polish er ikke det samme Voksen er bare en beskyttende hinne og skal bare legges på, la den tørke, og så buffe av autobahn voksen er knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Du vet å ta vare på bilene dine Fredrik! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Har lenge irritert meg over noen flekker og misfarging på "sølv" delene av interiørlistene samt diverse andre interiørdetaljer i "sølv". Er vel børstet aluminium det er snakk om, som jeg ikke har klart å få rent med noe annet produkt. Men løsningen skulle man altså finne i kjøkkenskapet, de fleste hvitevarene på kjøkkenet er jo i børstet stål så dette produktet blir brukt til å holde det rent for fettflekker og skitt. Vi snakker altså om ett Norsk produkt som heter Plumbo Clean Stålrens Tar en liten spray i ett tørepapir og går forsiktig på, passer på å ikke komme for mye borti andre ting så man slipper skjolder. Så tørket jeg bare over med tørt tørkepapir etterpå, flekker borte Her følger noen før og etter bilder hermanoo90, Fredrik, Bimmer fan og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Kjekt tips, skal notere det bak øret til den dagen jeg oppdager tilsvarende flekker på min! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2015 Da ser det ut som det blir en liten tur på BMW treff i Skien til helgen, får bare satse på bra vær Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Gir denne en liten bump slik at jeg kommer over på neste side Er så kjedelig å komme med en oppdatering i bunnen av siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå