Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Gratulerer med felger som passer bilen veldig bra. :)

 

Takk for det :) Det er ikke de mest vågale felgene men de sitter som ett skudd, rent og originalt :)

Så veldig bra ut :) fine felger. Diffuseren har jeg liggende :) så da mangler du egentlig bare M leppa :) reiser til London neste uke for 5 dager. Du får bare gi meg beskjed når du er i Oslo

 

Supert! Vi skal til Oslo i slutten av August, da må vi ta ett treff å få prata litt BMW :)

Ble fint det! Hvis de kom fra F11 så har du vel fått de med lik bredde foran og bak, på F10 så kommer de vel med ulik bredde såvidt jeg husker. Så spørs om du ikke må ha spacer bak :)

 

Disse er like ja, kommer nok til å sette på noe bredere gummi bak og som du sier muligens fått tak i noen spacere bak. F10 kom jo med 8,5 felger foran og 9 bak, dette er 8,5 på alle fire men for å være helt ærlig så gjør det meg ingenting.

Ser veldig fint ut, og moro å lese de små reisebrevene dine uansett lengde på reise og innlegg.

 

Neste gang hadde jeg kanskje byttet om på rekkefølgen på IronX og P21s.

 

Takker for hyggelig tilbakemelding, flott at folk synes det er moro å lese :)

Føler IronXen røsker litt bedre når den sprayes på tørre felger, føler ikke den biter så godt når felgen allerede er våt. På bilen benytter jeg riktig nok motsatt rekkefølge :)

Den f11 skulle ha fått snudd felgene andre veien. Hadde sett penere ut.

Mulig det ja, men synes de felgene var utrolig fine :) Er Vossen ett eller annet, kunne hatt sånne selv egentelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her så meget pent ut, Fredrik. :) Nå må jeg lete etter ett par 351 eller kjøpe GS concours til min.

 

Det irriterer meg grenseløst at bilen din bruker mindre diesel enn min. Min brukte idag 0.61l på mila i gj.snitt. på en 200 km tur. Blandet bruker den 0,76. Forbruket var en av grunnene til at jeg valgte 520d, angrer meg nå.

 

Min F10 har de 350m (kjedelige) felgene med 275 bakdekk. Syns ikke det ser så bredt ut når man ser bilen bakfra, hvordan kan man få det til å se litt tøffere ut bak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har du fått 351M. :) Grattis! [emoji14]

 

Hehe, takk for det :) Håper jeg ikke har gnålt så alt for mye, men nå er jeg iallfall fornøyd ;)

Dette her så meget pent ut, Fredrik. :) Nå må jeg lete etter ett par 351 eller kjøpe GS concours til min.

 

Det irriterer meg grenseløst at bilen din bruker mindre diesel enn min. Min brukte idag 0.61l på mila i gj.snitt. på en 200 km tur. Blandet bruker den 0,76. Forbruket var en av grunnene til at jeg valgte 520d, angrer meg nå.

 

Min F10 har de 350m (kjedelige) felgene med 275 bakdekk. Syns ikke det ser så bredt ut når man ser bilen bakfra, hvordan kan man få det til å se litt tøffere ut bak?

Takker for hyggelig omtale :) Det ligger ett sett 351M ute på Finn.no nå, selger bor på Skedsmokorset. Kanskje du har bedre hell med å få selgern i tale, jeg har forsøkt i dagevis å få tak i ham. Men nå dukket disse opp så da tapte han det salget...

Det var høyt forbruk til å være 520d, selv havner jeg alltid på ca 0,72 på blandet. Nå vet jeg ikke med deg men om jeg kun kjører så korte turer at motoren ikke blir ordentlig varm så stiger forbruket, men jeg bruker for det meste kun E34en eller elbilen til småturer som ikke varer lengere enn 10 minutter :) Når det er sagt så jobber N57 maskinen veldig lett, den trenger ikke å anstrenge seg så mye for å få bilen til å gå fremover i ett akseptabelt tempo. N47en i 520d jobber nok noe tyngre og bruker kanskje derfor litt mer diesel, men den skulle jo ikke bruke mer enn en 530d...

Jeg synes også at 275 dekka ikke så veldig brede ut, hadde samme på min E90 325d og da så de skikkelig feite ut. Eneste måten for å få det til å se tøffere ut er vel å hive på enda bredere gummi, timer du har 9 eller 9,5 så 285 bør vel gå på. Husker foreldrene mine hadde 275 bakdekk på sin E60 M-sport tilbake i 2006, husker vi synes det var sykt breie dekk den gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine felger Fredrik,kjører samme på vinteren og de kler bilen godt.

@bimmerfan, på langkjøring så havner neg også rundt 0.6. Kommer under hvis jeg kjører på veier med lavere fartsgrenser, men 100+ sonene gjør at det går en del drivstoff.

Min blandet kjøring ligger nærmere 0,7 nå på sommeren. Mistanken der er at 295 bak og 255 eller var det 265 ikke bidrar positivt på forbruket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vakkert Fredrik.

Passet som hånd i hanske.:)

  

Takker :) Ja synes de sitter bra, er sjelden jeg synes originalfelger passer så bra som disse :)

Nydelige felger Fredrik! :D

Godt å se at dem fikk behandling før montering, caliperne synes nå, og de var fine de også :D

 

Nå har du et veldig sportslig og tøft utseende på en ganske tøff bil med herlig motor :D

Takk for hyggelige ord :) Ja jeg måtte vaske bort gammelt bremsstøv og skitt når jeg først hadde de løse.

Føler at dette var prikken over Ien for å få "M-sport looken" helt riktig, endelig er bilen slik jeg hadde sett for meg. Nå er det egentlig kun detaljer og vedlikehold gjenstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en god vask i dag, la også på RainX på ruta igjen så får vi se hvor lenge det varer. Eller så føler jeg at jeg har fått ny bil igjen, blir bare mer og mer fornøyd med felgene. Bilen har også blitt bedre å kjøre etter at jeg fikk av run flat dekka :)

post-47692-0-51720300-1437578070_thumb.j

post-47692-0-64019900-1437578105_thumb.j

post-47692-0-62042900-1437578141_thumb.j

post-47692-0-73448900-1437578179_thumb.j

post-47692-0-65086400-1437578220_thumb.j

post-47692-0-86266500-1437578262_thumb.j

post-47692-0-49523100-1437578299_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...