Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 Ok, folkens hva syns dere? Nå er ikke jeg så veldig flink til å ta bilder som alle dere andre her men jeg legger ut noen dårlige mobiler bilder allikevel ☺ Felgene får helt sykt med oppmerksomhet. Jeg liker felger som er akkurat kant i kant uten at det subber, og dette er vel det mest aggressive innpresset man kan ha på en F10 uten at det subber? TommyFF, Dark Knight, tobiasw og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 (endret) Kjøpt meg Collinite 845 fra BilXtra Strømmen. Felgene skal få et fint lag med denne ☺ Neste oppdatering er bytte av koffertlokk spoiler før bilen skal inn hos Bernhard Brynildsen for grundig vask og voks Endret Mars 22, 2016 av Fahad Gorg, StigJ, flobben og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ble veldig bra, passer enda bedre på denne en de gjorde på min. savner nesten femmern når jeg ser sommerhjula på igjen, de gjør ufattelig mye for bilen. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 2 minutter siden, flobben skrev: Ble veldig bra, passer enda bedre på denne en de gjorde på min. savner nesten femmern når jeg ser sommerhjula på igjen, de gjør ufattelig mye for bilen. Jeg er grise fornøyd med hvordan de ble seende ut på bilen Synes at de så enda bedre ut på bilen enn Avantgarde felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ja, disse er mye finere enn Avantgarde felgene. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Lekkert Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2016 30 minutter siden, TommyFF skrev: Lekkert Takk for det ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Nydelige felger på nydelig bil. Som jeg har sagt tidligere,blant de feteste F'ene her Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Satt som skudd, så utrolig bra ut! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Helt rått Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Ble en vellykket oppgradering det der Fahad, pent som vanlig Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Nydelig Fahad, rett og slett kjempe lekkert Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 (endret) 8 timer siden, sveigis skrev: Nydelige felger på nydelig bil. Som jeg har sagt tidligere,blant de feteste F'ene her Takk for det 😊 Endret Mars 23, 2016 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Helt perfekte felger til F10 dette! Men legg ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Dette var 70 hakk bedre enn de gamle hjulene. To tomler opp! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå