Gå til innhold

Min F10 - Fra Carbonsort til Gloss Dark Red - SOLGT


 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Synd at ikke folk bestiller bilene med sånn farge fra fabrikk!!!!

Helt råååå farge @Fahad

Ja den fargen her er skikkelig tøff. Løfter utseendet på bilen flere hakk

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, HPVL skrev:

Dette ble veldig bra til slutt! Syns utfallet med leppa osv. ble akkurat som jeg hadde tenkt meg :) Denne må jeg få se i virkeligheten en dag. Passet litt dårlig i dag :)

Vi kan ta det en annen dag 👍😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Fargen ble prikken over i'en spør du meg. Synes ikke noen annen farge enn den du har valgt, hadde passet bedre heller. Nydelig rett og slett!!

Jeg var faktisk litt redd for felgene.. visste ikke helt om de ville se så bra ut på rød bil men syns de passet utmerket bra 😀

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble veldig bra Fahad! Eneste jeg ville vurdert nå var å legge på noe sotefolie på baklyktene (og refleksene), så de blir markert litt bedre og står litt mer ut fra bilens farge - tror det kan bli bra for linjeføringene på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Walkabout skrev:

Dette ble veldig bra Fahad! Eneste jeg ville vurdert nå var å legge på noe sotefolie på baklyktene (og refleksene), så de blir markert litt bedre og står litt mer ut fra bilens farge - tror det kan bli bra for linjeføringene på bilen :)

Tusen takk for det Raymond. Lamin-X på baklyktene har jeg faktisk vurdert. Droppet Performance folien som jeg absolutt ville ha 😂 De listene på kanal dekslene blir for lite synlige med den folien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok bli cleant uten Performance-folien også! Blir listene på kanaldekslene i samme farge som bilen eller blank sort? Også er det bare å få lakkert calipperne knall gule, det gir en frekk kontrast til det røde :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Walkabout skrev:

Kan nok bli cleant uten Performance-folien også! Blir listene på kanaldekslene i samme farge som bilen eller blank sort? Også er det bare å få lakkert calipperne knall gule, det gir en frekk kontrast til det røde :D 

De er foliert i blank sort. Prøvde de på igår og det så skikkelig rått ut. Skal få de på snart 😀 Ja fargen på calipperne må byttes og gult høres ikke dumt ut 👍 Tenkte å ta det rett før vinterfelgene skal på 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...