Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

haha er det muligt :P? folk her snakker så jævligt me piss og kommer med så jævligt me domme forklaringer,plain bil? kjøp en uten utstyr da vell så ender du me en brukt f10 uten navi , skinn , MPAKKE som er det mest viktigste på hele bilen synes da jeg. å betal 350.000 for det? det kalles plain bil. Å som jeg ser her har mesteparten av folkene som kommenterer biler til under 300.000? ellers for dere gå ned til banken så får dere vell søke om lån da til en fullutstyrt m5 så kan vi snakke plain eller ikke.

 

Og når han ene her sa felgene ikke var noe spessielt?? det er vell smak å behag  fra folk til folk det er noe som kan endres på etter din smak så ikke kom å si det. Å dette er en meget velutstyrt bil som en 520D F10. Hvis du mener den mangler noe hvertfall for du gå på bavaria å sjekke om utstyrs prisen å bestille selv så ender du lett opp i 800.000++ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv ut hva som helst av kupp, spesielle biler, sjeldene biler osv. Føl dere fri til å diskutere annonsene. :)

Eneste som ikke er lov i denne annonsen er fremming av egne annonser.

 

Følg reglene før du klager på andres piss, Amerigo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nydelig F10"...helt original...fabrikkutstyr...ingen endring whatsoever...

 

 

DET var det folk reagerte på...Bilen er pen, har ok utstyr, fin interiør farge...Men den ser ut som en hvilken som helst annen f10 i hvit med m-sport...

 

Det er altså INGEN andre endringer på bilen... slik som f.eks andre felger,senk, soting, leppe etc... Bilen er pen...Men den er ikke nydelig :)

 

Men jekk ned den tonen din... ingen vits å skape drama om du har en bil til over 300tusen :) Folks økonomi er forskjellig...Eplekjekkhet er det ingen som liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

505 GTI er så bøllete, også med laksetrapp!

Egentlig lite keen på og dele den her inne da jeg virkelig kunne tenkt meg bilen selv, men hadde nok aldri villet selge min nåværende for den...

Synd alle de bilene jeg har lyst på dukker opp når jeg akkurat har handlet selv... [-(

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47486980&searchclickthrough=true

Hvordan er deletilgangen på en slik da? Lykke til om du må styre med franskmenn (som ikke kan fnugg av engelsk!) hver gang du trenger en del! Spør fordi jeg styrer allerede litt for mye med deler til min Honda CRX Mk2. Det er ikke sååå sjelden bil, men likevel kan det fort bli jævlig med stress hvis du plutselig ikke finner noe du må ha.

 

Kunne tenkt meg en 106 Rallye Mk1 i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tystern fra Tynset.... hahaha jeg sendte mail til forhandler og spurte om bilen istedet jeg :P

Si ifra om du får noe svar, spent på om forhandlern klarer og bortforklare den store kilometer juksen :P

 

edit : Shattered, den eksosen ser litt slapp ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plain eller ikke, det som er mest "plain" med hele bilen er motoren....

 

Jeg kjører en firesylindret F10 20d fremfor en sekssylindret E90 25d any day... Men det er godt folk er forskjellige, noen av opptatt av det visuelle, andre er opptatt av motorkraft - kjedelig om alle skulle kjørt rundt i like biler ;)

 

haha er det muligt :P? folk her snakker så jævligt me piss og kommer med så jævligt me domme forklaringer,plain bil? kjøp en uten utstyr da vell så ender du me en brukt f10 uten navi , skinn , MPAKKE som er det mest viktigste på hele bilen synes da jeg. å betal 350.000 for det? det kalles plain bil. Å som jeg ser her har mesteparten av folkene som kommenterer biler til under 300.000? ellers for dere gå ned til banken så får dere vell søke om lån da til en fullutstyrt m5 så kan vi snakke plain eller ikke.

 

Og når han ene her sa felgene ikke var noe spessielt?? det er vell smak å behag  fra folk til folk det er noe som kan endres på etter din smak så ikke kom å si det. Å dette er en meget velutstyrt bil som en 520D F10. Hvis du mener den mangler noe hvertfall for du gå på bavaria å sjekke om utstyrs prisen å bestille selv så ender du lett opp i 800.000++ 

 

Hehe, også så sur når du først bryter reglementet ved å annonsere din egen bil :)

 

Jo takk, min F11 520d har faktisk en nypris på over 800.000, så jeg er klar over prisene på ekstrautstyr. Så du traff fint på estimert pris der. Felgene har en del å si for meg når jeg kjøper bil - enten så er bilen lavt priset slik at jeg kan legge inn nye felger i budsjettet, men når bilen er relativt høyt priset så forventer jeg noen andre felger. Som sagt, min personlige preferanse, og du får nesten bare tåle tilbakemeldinger når du legger ut bilen din på et forum.

 

Fin interiørfarge, det skal du ha. Alpinhvit, HUD og sportsautomat trekker opp, sammen med M-sport som er et must. Absolutt ingen ueffen bil, men heller ikke noe utover det ordinære i mine øyne, med tanke på hvordan den fremstår esetisk. Lykke til med salget uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skumle med 3.0 literen er ar dwn aldri gir seg med å dra

Den må du nesten skrive på nytt, var ikke lett å tyde...

Jeg kjører en firesylindret F10 20d fremfor en sekssylindret E90 25d any day... Men det er godt folk er forskjellige, noen av opptatt av det visuelle, andre er opptatt av motorkraft - kjedelig om alle skulle kjørt rundt i like biler ;)

Nå var det ikke akkurat deg og din bil den kommentaren var rettet til, mer på generell basis. Beholder heller min E90 med sekser til jeg får råd til F10 med sikkelig motor, hvis ikke hadde jeg hatt F10 for lenge siden men sånn er det å være sær med høye krav ;) Er forøvrig enig i at det er bra man er forskjellig.

haha er det muligt :P? folk her snakker så jævligt me piss og kommer med så jævligt me domme forklaringer,plain bil? kjøp en uten utstyr da vell så ender du me en brukt f10 uten navi , skinn , MPAKKE som er det mest viktigste på hele bilen synes da jeg. å betal 350.000 for det? det kalles plain bil. Å som jeg ser her har mesteparten av folkene som kommenterer biler til under 300.000? ellers for dere gå ned til banken så får dere vell søke om lån da til en fullutstyrt m5 så kan vi snakke plain eller ikke.

 

Og når han ene her sa felgene ikke var noe spessielt?? det er vell smak å behag  fra folk til folk det er noe som kan endres på etter din smak så ikke kom å si det. Å dette er en meget velutstyrt bil som en 520D F10. Hvis du mener den mangler noe hvertfall for du gå på bavaria å sjekke om utstyrs prisen å bestille selv så ender du lett opp i 800.000++

For det første så må du skrive bokmål slik at det for oss andre fra andre kanter av landet ikke ser ut som en 8 åring har skrevet innlegget ditt...

Du legger ut annonse av bilen din, noe som er imot reglementet som Walkabout påpeker! Så kommer folk med ærlige tilbakemeldinger på annonsen din og da reagerer du med sinne. Dette må du tåle når du går ut med feilinformasjon eller på godt norsk "skryt" i en salgsannonse, at du da opptrer som en drittunge blir jo heller bare tåpelig spør du meg. Hva med å heller ta det konstruktivt, de som leser annonsen på Finn gir deg ingen tilbakemelding men det får du her..

Joda begge mine biler koster under 300 000 kr men guess what? De er iallfall gjeldfrie og det er jævlig deilig....I følge din tankegang så kan ikke vi som har billigere bil en deg kommentere din bil når du legger den ut her, i såfall så har du med din heller magre innleggskonto her på Bimmers misforstått "greia" litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...