Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, LP760 skrev:

Noen som kjenner til denne? Ser den har hatt 5 eiere. En annelse høyt priset, eller?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=305140450

Jeg så den på Alpina-treffet på lørdag. Veldig pen og velholdt bil. Ingen upris (synes jeg), men går sikkert an å prute litt.

Ellers så vet jeg om en annen Alpina B3 i samme prisklasse 😁

53D91D36-E191-4FC6-B849-698EC834D257.jpeg

6A4A73AA-2500-46F7-A7B7-73AC8AAA5E31.jpeg

D30A6C60-DE7A-4B07-A149-6EB3CFCB25C8.jpeg

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den E46en var noe dyr. Særlig når man kan få denne her. Sørgelige annonsebilder gjør ikke bilen noen tjeneste, men jeg ser greit potensial i denne for halve prisen av den på Finn.no.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/nybes_bmw_alpina_b3_3_3_sedan___all_utr/108430535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, Fredrik 90 said:

Synes den E46en var noe dyr. Særlig når man kan få denne her. Sørgelige annonsebilder gjør ikke bilen noen tjeneste, men jeg ser greit potensial i denne for halve prisen av den på Finn.no.

https://www.blocket.se/annons/stockholm/nybes_bmw_alpina_b3_3_3_sedan___all_utr/108430535

Ja, bildene var skrøpelige. Men takk for tips, skal kontakte ham for mer bilder. Den her var muligens interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LP760 skrev:

Ja, bildene var skrøpelige. Men takk for tips, skal kontakte ham for mer bilder. Den her var muligens interessant.

Jeg kan også tipse deg om at denne har ligget ute lenge, ett halvt år minst. Han kan sikkert jekke prisen litt ned om den kan selges på export uten reklamasjons ansvar 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orjan skrev:

@LP760 og @Fredrik 90 - uten at jeg er 100% sikker, så tror jeg det er denne Alpina-Archive | Car Profile: BMW Alpina B3 3.3 #152 (Manuell, Facelift front, men pre-face støtfanger og spoiler). Har gått litt lengre enn annonsen hevder.

 

Wow, det var litt av en svindel. Sikkert derfor den har ligget lenge ute, hvis det er riktig bil mener jeg. Ser ut som den ble eksportert ut av Sverige og så importert tilbake igjen. I det fleste svenske annonser så oppgis skiltnummer, på denne er bildene tatt uten at skilt vises. 

Friser å slenge den ut i den svenske Alpina gruppa på Facebook for å høre om noen vet noe mer. 

1 time siden, Larsen4 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=306081428

når jeg så denne tenkte jeg denne var tøff! Har sikkert litt av en motor siden den koster 2.2 mill! men nei, du får ta til takke med en 2l 4 syl😅

Det er derfor vi er så heldige som liker BMW 😀 Dette er en av få produsenter som har klart å knekke koden for å tilfredstille Euro 7 kravene. Derfor kan M3 fortsette med rekkesekser og BMW kan utvikle en ny V8 til f eks M5. Okei så er det en hybrid, men en hybrid V8 er bedre enn ingen V8 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Wow, det var litt av en svindel. Sikkert derfor den har ligget lenge ute, hvis det er riktig bil mener jeg. Ser ut som den ble eksportert ut av Sverige og så importert tilbake igjen. I det fleste svenske annonser så oppgis skiltnummer, på denne er bildene tatt uten at skilt vises. 

Friser å slenge den ut i den svenske Alpina gruppa på Facebook for å høre om noen vet noe mer. 

Det er derfor vi er så heldige som liker BMW 😀 Dette er en av få produsenter som har klart å knekke koden for å tilfredstille Euro 7 kravene. Derfor kan M3 fortsette med rekkesekser og BMW kan utvikle en ny V8 til f eks M5. Okei så er det en hybrid, men en hybrid V8 er bedre enn ingen V8 👍 

Enig med deg👍😊 skjønner ikke helt hva mercedes holder på med for tiden, de var jo liksom de med størst motor i volum i hver klasse for ikke så lenge siden, for eksempel 6.3l v8 i c klasse, og helt tilbake til 450sel med 6.9 v8😎.Men nei disse tradisjonene skal vi kaste i søpla for å tilfredstille greta. Som med dagens c63 med en puslete 4 syl hybrid og hele 10km rekkevidde på el😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...