Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Drukket for mye i kveld eller? "ungdomskjørt eller ei". Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det er en 18åring eller 65åring som har kjørt bilen før jeg kjøper den, bare den er i orden. Jeg uttrykte min erfaring vedr visse trender på "eldre" bruktbiler.

e39turbo: Saken er at på de fleste av disse bilene så er det lister så lange som vonde år med feil om du går dem i sømmene. Dersom noen tok seg bryet med å holde det i orden, så ville de trolig også brukt mer penger på understell, for det er faktisk ganske store summer om man skal være nøye med å holde alt i orden.

Kan ikke beskrive hvor lei jeg er å høre på utsagn om at akkurat "denne bilen" er i veldig bra stand. Saken er, en gammel e39 er nok gjerne i grei stand, ikke i fantastisk stand. Da koster den mye mer enn det som diskuteres her. Eller, jeg tviler egentlig på at det finnes så mange av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ser det også her inne ganske ofte synes jeg når enkelte har kjøpt seg "ny" brukt bil.  Under "planer" er det gjerne masse bling bling men ingenting av stag og foringer og bremserør.  Stakkars den som overtar slike skrothauger etterpå.

 

Det skumle er hvis de også også ser bra ut ved første øyekast med nylakka M-fangere etc etc.  Da er det nok lettere å lure nestemann. 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1984 Mini cab.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55906881&searchclickthrough=true

 

Min første bil var en 1984 Mini. Det er fortsatt den aller verste bilen jeg har opplevd i mitt liv mtp byggekvalitet. Denne er garantert ikke noe bedre, men jeg tror man koser seg i hjel i disse bilene om sola skinner og man bare har lyst til å døse rundt med taket nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ser det også her inne ganske ofte synes jeg når enkelte har kjøpt seg "ny" brukt bil. Under "planer" er det gjerne masse bling bling men ingenting av stag og foringer og bremserør. Stakkars den som overtar slike skrothauger etterpå.

Det skumle er hvis de også også ser bra ut ved første øyekast med nylakka M-fangere etc etc. Da er det nok lettere å lure nestemann.

Men hva hvis det nylig har blitt byttet av selger da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...