Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61518406&searchclickthrough=true

Hvis jeg husker riktig så var dette BMW Norge sin til en journalist planta bilen inni en traktor. Av det jeg har blitt fortalt så har det blitt byttet karroseri fra en Tysk M6 GC.

Var det så nylig det skjedde? Trodde den historien gjalt en E61 M5 for mange år siden... Var iallfall en E61 M5 eiet av BMW Norge som ble vraket av en biljournalist tilbake i 2007/2008, husker jeg så bilder av vraket. Denne kom også på veien igjen, mest sansynlig via ett karroseri bytte her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så nylig det skjedde? Trodde den historien gjalt en E61 M5 for mange år siden... Var iallfall en E61 M5 eiet av BMW Norge som ble vraket av en biljournalist tilbake i 2007/2008, husker jeg så bilder av vraket. Denne kom også på veien igjen, mest sansynlig via ett karroseri bytte her også :)

Skjedde vell i fjor høst tror jeg. Så hvordan bilen var etter krasjen, ikke pent for å si det sånn. Men tror det er dysset ned av BMW Norge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde vell i fjor høst tror jeg. Så hvordan bilen var etter krasjen, ikke pent for å si det sånn. Men tror det er dysset ned av BMW Norge. :)

Stemmer nok det du sier, får opp ett merkelig chassisnummer når jeg søker på skiltet hos Biltilsynet. Men da snakker vi om to tilfeller av M biler eiet av BMW Norge som har blitt vraket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer er ny leilighet og dama er gravid [emoji23]. Så får jeg heller satse på en 6 serie om noen år igjen. Akkurat nå er det F11 som er målet :) Bare å handle det Fredrik.

Lurer litt på en 535i F11. Men trenger å sette av litt til bolig så budsjett på ny bil er 4-500k ca. Og da tror jeg en 2013-> 520i/528i er mer greia.

Prioriteringer må til, enten man vil eller ikke :) Skulle gjerne ha handlet denne, men ligger nok litt utenfor mitt prisområde. Når jeg har hatt 530en i noen år til så blir det kanskje F06, om ikke G30 5-serie blir for fristende.

Men kan du ikke være så grei å kjøpe F11 med sekser i det minste, det er fullt mulig å ta inn F11 535I ifra Tyskland innenfor for ditt budsjett. Eventuelt 2011 modell 528I med 3 liters sekser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61518406&searchclickthrough=true

Hvis jeg husker riktig så var dette BMW Norge sin til en journalist planta bilen inni en traktor. Av det jeg har blitt fortalt så har det blitt byttet karroseri fra en Tysk M6 GC. 

 

I så fall, burde ikke det stått i teksten? Trodde det var normalt, og kanskje et krav, å opplyse om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall, burde ikke det stått i teksten? Trodde det var normalt, og kanskje et krav, å opplyse om sånt.

Nja, Chassis som er på bilen til salgs har jo ikke verdt krasjet. Men bilen er jo vist hos rette folk etter oppretting for å forsikre seg om at alt er ok og i god stand. Men jeg det er slikt jeg har hørt det, vet ihvertfall at der den er fikset er de veldig flinke med lakkering og oppretting. Det er de jeg bruker å lakkere mine ting hos og jeg har sett bilen live. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte på en bil senest for et par dager siden, og det første selgeren opplyste om var at bilen hadde fått en skade på ene siden hvor døren og skjørtet måtte skiftes. Blir dette det samme? Døren og skjørtet er jo nytt, og ikke reparert?

Edit: Han nevnte også at han var forpliktet til å fortelle det.

Endret av Rublings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er ingen diesel-fyr du altså? :)

 

Hatt flere BMW diesel biler, men til mitt bruk akkurat nå så er bensin greiere. Mye små kjøring til tider.

 

 

Prioriteringer må til, enten man vil eller ikke :) Skulle gjerne ha handlet denne, men ligger nok litt utenfor mitt prisområde. Når jeg har hatt 530en i noen år til så blir det kanskje F06, om ikke G30 5-serie blir for fristende.

Men kan du ikke være så grei å kjøpe F11 med sekser i det minste, det er fullt mulig å ta inn F11 535I ifra Tyskland innenfor for ditt budsjett. Eventuelt 2011 modell 528I med 3 liters sekser :)

 

 

Fortsatt usikker på om jeg faktisk vil selge   :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...