Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner både selger og tidligere eier på denne bilen! Ble importert til Norge i vår, fra sverige og kjørt på svenske skilt en stund. Bilen er 110% strøken, peneste E36'n jeg har sett noen gang. Kunne lett stått på et museum. Angrer kanskje litt nå at jeg ikke slo til da forrige eier spurte om jeg ikke ville kjøpe den for en latterlig pris, men men..Vegard, som selger denne nå, kjøper og selger BMW, og er ekte BMW entusiast.. Ærlig og grei kar, ikke noe tull med han. :)

Godt mulig den teknisk sett er bra nå, men 110% strøken vil den aldri være. Men poenget mitt var å skryte på seg at bilen er bedre en den er. Les type: US M3 "minst like bra" som europeisk M3, det blir bare teit, og det er poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig den teknisk sett er bra nå, men 110% strøken vil den aldri være. Men poenget mitt var å skryte på seg at bilen er bedre en den er. Les type: US M3 "minst like bra" som europeisk M3, det blir bare teit, og det er poenget mitt.

 

Ser poenget ditt, det er jo opp til hver enkelt å bedømme hva man selv syns :) Den er langt over gjennomsnittet pen i forhold til di fleste E36 M3'er jeg har sett iallefall, både på finn og på ekte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var billig!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65172294

 

Spurte selger om bilder av rusten som var, fikk beskjed om at han/hun kunne ta om den ikke var solgt i løpet av de neste to timene.. Så ryker nok fort også! Synd for meg som ikke hadde hatt mulighet til å dra ned og se før søndagen :(

 

Det dukker opp 520i i denne prisklassen annenhver dag nå. Det dukket blant annet opp en 523i manuell på hovden med vesentlig mer utstyr enn denne for ca 20. Lå i nesten to uker før den ble solgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...