Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 27. mai 2016 at 9.46, Stoppie_Master skrev:

Alltid så er alt så enkelt og billig i følge selger.

Hadde en liten plan om å kjøpe, sette i stand og ha den. Men når kjedestrammeren er gåen, så må man vell bytte glidere og. Og att på til er sikkert toppen og ødelagt?

http://www.finn.no/75440215

Du kan få kjøpe 1-serien min om du ønsker deg en kosejobb.

Du må riktignok litt opp i pris, men til gjengjeld er problemet mindre også. :)

Skrevet

Vel, det stemmer jo igrunn. Fanger foran, skjermer og diffusor bak er jo byttet, og større forskjell er det egentlig ikke. :)

Skrevet
1 minutt siden, awt skrev:

Vel, det stemmer jo igrunn. Fanger foran, skjermer og diffusor bak er jo byttet, og større forskjell er det egentlig ikke. :)

Syns fortsatt at han kunne spart seg for m5 merker.

Skrevet
On 27. mai 2016 at 11.04, Daniel80 skrev:

Når kjedestrammeren er gåen er det fare for at ventiler etc er bøyd ++. Må uansett skifte strammeren, kjedet , glidere, drev, simmeringer, olje , oljefilter osv. Om den gamle glideren er sprekt/ødelagt må man også ned med bunnpannen og plukke ut deler så de ikke blir sugd inn i motoren igjen osv.  Er litt lotto egentlig. Det kan gå bra og være easyfix, men det kan og være store skader og kostnader. :) 

Ante meg det ja. Takk for bekreftelse!

Kunskapsnivået her inne, er det ingen ting å si på 😊👍🏼

Skrevet
On 28. mai 2016 at 22.00, awt skrev:

Du kan få kjøpe 1-serien min om du ønsker deg en kosejobb.

Du må riktignok litt opp i pris, men til gjengjeld er problemet mindre også. :)

Send meg pm, om det er noen kr å gjøre seg på jobben 👍🏼😄

Skrevet (endret)
On 29. mai 2016 at 23.45, bmwgreg90 skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75455233

Bokstavlig talt full m5 optikk. 530d med m5 badges i skjermene og på bakluka-.-

Stylingen er en ting, det skal jeg ikke si noe om da slikt er en smaksak. Men han juger godt i annonseteksten synes jeg, 677 HIFI Professional er IKKE Harman Karman som han skriver. I 2010 fikk man ikke HK i F10, det het da Logic 7 og var det største anlegget man fikk. Hvis dette var demobil ifra BMW så kan jeg også garantere at den har blitt vasket i maskin, ikke "bare håndvasket" som annonsen sier. 

Ellers så var det jo en veldig fin bil, veldig lik min i utstyr. Eneste er at min ikke er Norsk, jeg har Logic 7 og ikke Surround View.

Endret av Fredrik 90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...