Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutes ago, Olaandref said:

Jeg skal ikke ha felg, men kom tilfeldigvis inn på felgene når jeg gikk inn på siden. 🙂

Fillern. 😅 var mest ment som kamuflert internhumor fra min side etter jeg kverka felgen på julaften 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GS og Koed kniver om førsteplassen til å skrive opp høyest tallverdi på rabatten sin. Koed solgte noe søppel til -99% på black friday og GS pleier å ha "ekstreme tilbud" på noe som ingen noensinne vil kjøpe til fullpris. GS sine tilbudspriser på ting man faktisk kjøper er ofte det man har med BMWCCN-rabatt. For øvrig ikke så uvanlig på netthandel å oppgi ekstreme rabatter på ubrukelige ting. Bilpleiekongen hadde en svamp som kostet 50 kr til -80% og da kunne de skrive "Så mye som 80% rabatt". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, E.C. skrev:

GS og Koed kniver om førsteplassen til å skrive opp høyest tallverdi på rabatten sin. Koed solgte noe søppel til -99% på black friday og GS pleier å ha "ekstreme tilbud" på noe som ingen noensinne vil kjøpe til fullpris. GS sine tilbudspriser på ting man faktisk kjøper er ofte det man har med BMWCCN-rabatt. For øvrig ikke så uvanlig på netthandel å oppgi ekstreme rabatter på ubrukelige ting. Bilpleiekongen hadde en svamp som kostet 50 kr til -80% og da kunne de skrive "Så mye som 80% rabatt". 

Ja, det er ikke helt ukjent, men for min del blir det litt useriøst, i hvertfall når man vet at det er "juksepriser". En annen ting er at man vet at kvaliteten på felgene i flere tilfeller knapt nok forsvarer tilbudsprisene. Det er i hvertfall min erfaring fra felger jeg har handlet der, klarlakken varer knapt en sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, Snagg30 said:

Har postet før men gjør det igjen, fantastisk farge kombinasjon på den her

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248008663

Lekker bil, men med alle disse modifikasjonene (downpipes, chargepipes, luftfiltre, bm3 osv) begynner man å lure på om det finnes noen forsikringsselskaper som i det hele tatt tør å forsikre denne? Eventuelt må forsikringspremien være veldig høy?

Men jeg er i hvert fall ikke i tvil om at den har bra/vulgær lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, GreenE36Cab said:

Oi ja nå så jeg "Før"-prisene, de var jo litt høye?

Er originale felger så dyrt da??

Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på BMW sine felgpriser, men når jeg har undersøkt deres priser på komplette hjulpakker tidligere, så lå de omtrent på det nivået.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på BMW sine felgpriser, men når jeg har undersøkt deres priser på komplette hjulpakker tidligere, så lå de omtrent på det nivået.

Da kan jeg ikke si noe annen enn wow de felgene må da være laget av gull? :P

Neida vet jo at felger kan være dyrt, men det virket bare litt vel dyrt

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Da kan jeg ikke si noe annen enn wow de felgene må være laget av gull :P

Neida vet jo at felger kan være dyrt, men det virket bare litt vel dyrt

Sjekket for morro skyld hva det ville kostet å sko på F10n helt nye style 343m felger med dekk.

585323701_Screenshot_20220213-163514_SamsungInternet.thumb.jpg.f3d958af3e632aaba4f9ecd4d4a8b479.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Sjekket for morro skyld hva det ville kostet å sko på F10n helt nye style 343m felger med dekk.

Det er såpass ja :)

Er det virkelig noen som betaler nesten 100 laks for et felgsett (m/ Michelin PSS)?

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

585323701_Screenshot_20220213-163514_SamsungInternet.thumb.jpg.f3d958af3e632aaba4f9ecd4d4a8b479.jpg

Løp og kjøp 😅 Skulle jeg brukt mye penger på felger hadde jeg nok ikke valgt originalt, da hadde jeg nok handlet noe gromt fra BBS eller lignende. Men dyre felger blir stort sett tatt vare på og kan handles brukt, ser det dukker opp noen flotte sett fra tid til annen, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg brukt såpass mye i den prisklassen hadde det blitt noe fra ACS, BBS eller HRE. 

Originale felger pleier ofte å være produsert i et høyere opplag og selv om kvaliteten er bra så faller prisen på disse sammen med bilen. Det fører til at disse etter noen år kan bli plukket opp relativt billig. Har man et strammere budsjett bør man spore opp noen gode OE-felger framfor diverse 3. part fra Kina. Det er også greit å kjøpe litt dyrere OE-felger brukt, men hadde neppe kjøpt OE nytt. Skal du selge disse igjen så taper du fort ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Olaandref said:

Løp og kjøp 😅 Skulle jeg brukt mye penger på felger hadde jeg nok ikke valgt originalt, da hadde jeg nok handlet noe gromt fra BBS eller lignende. Men dyre felger blir stort sett tatt vare på og kan handles brukt, ser det dukker opp noen flotte sett fra tid til annen, heldigvis. :)

Å kjøpe originale felger i god stand brukt er smart. Stort sett kan man selge dem til omtrent samme pris eller t.o.m. tjene litt på dem den dagen man selger felgene.

Det forutsettes selvsagt at man ikke bruker dem til offroad eller rally og ødelegger dem fullstendig.😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...