smashy Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 19 minutes ago, Olaandref said: Jeg skal ikke ha felg, men kom tilfeldigvis inn på felgene når jeg gikk inn på siden. 🙂 Fillern. 😅 var mest ment som kamuflert internhumor fra min side etter jeg kverka felgen på julaften 😅 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 4 minutter siden, smashy skrev: Fillern. 😅 var mest ment som kamuflert internhumor fra min side etter jeg kverka felgen på julaften 😅 Ja, jeg regnet med det var noe slikt 😂👌 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 GS og Koed kniver om førsteplassen til å skrive opp høyest tallverdi på rabatten sin. Koed solgte noe søppel til -99% på black friday og GS pleier å ha "ekstreme tilbud" på noe som ingen noensinne vil kjøpe til fullpris. GS sine tilbudspriser på ting man faktisk kjøper er ofte det man har med BMWCCN-rabatt. For øvrig ikke så uvanlig på netthandel å oppgi ekstreme rabatter på ubrukelige ting. Bilpleiekongen hadde en svamp som kostet 50 kr til -80% og da kunne de skrive "Så mye som 80% rabatt". Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 9 minutter siden, E.C. skrev: GS og Koed kniver om førsteplassen til å skrive opp høyest tallverdi på rabatten sin. Koed solgte noe søppel til -99% på black friday og GS pleier å ha "ekstreme tilbud" på noe som ingen noensinne vil kjøpe til fullpris. GS sine tilbudspriser på ting man faktisk kjøper er ofte det man har med BMWCCN-rabatt. For øvrig ikke så uvanlig på netthandel å oppgi ekstreme rabatter på ubrukelige ting. Bilpleiekongen hadde en svamp som kostet 50 kr til -80% og da kunne de skrive "Så mye som 80% rabatt". Ja, det er ikke helt ukjent, men for min del blir det litt useriøst, i hvertfall når man vet at det er "juksepriser". En annen ting er at man vet at kvaliteten på felgene i flere tilfeller knapt nok forsvarer tilbudsprisene. Det er i hvertfall min erfaring fra felger jeg har handlet der, klarlakken varer knapt en sesong. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 Har postet før men gjør det igjen, fantastisk farge kombinasjon på den her https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248008663 E.C., BrokeBoi og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 5 hours ago, Olaandref said: Kan noen forklare disse fantasiprisene som blir oppgitt som før priser? Ikke akkurat finn.no, men. Her virker det som om førprisene er basert på hva originale BMW felger med tilsvarende design hadde kostet. Blinklys og Olaandref reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 1 minutt siden, BrokeBoi skrev: Her virker det som om førprisene er basert på hva originale BMW felger med tilsvarende design hadde kostet. Oi ja nå så jeg "Før"-prisene, de var jo litt høye? Er originale felger så dyrt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 57 minutes ago, Snagg30 said: Har postet før men gjør det igjen, fantastisk farge kombinasjon på den her https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248008663 Lekker bil, men med alle disse modifikasjonene (downpipes, chargepipes, luftfiltre, bm3 osv) begynner man å lure på om det finnes noen forsikringsselskaper som i det hele tatt tør å forsikre denne? Eventuelt må forsikringspremien være veldig høy? Men jeg er i hvert fall ikke i tvil om at den har bra/vulgær lyd. Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 2 minutes ago, GreenE36Cab said: Oi ja nå så jeg "Før"-prisene, de var jo litt høye? Er originale felger så dyrt da?? Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på BMW sine felgpriser, men når jeg har undersøkt deres priser på komplette hjulpakker tidligere, så lå de omtrent på det nivået. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 (endret) 7 minutter siden, BrokeBoi skrev: Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på BMW sine felgpriser, men når jeg har undersøkt deres priser på komplette hjulpakker tidligere, så lå de omtrent på det nivået. Da kan jeg ikke si noe annen enn wow de felgene må da være laget av gull? Neida vet jo at felger kan være dyrt, men det virket bare litt vel dyrt Endret Februar 13, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 4 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Da kan jeg ikke si noe annen enn wow de felgene må være laget av gull Neida vet jo at felger kan være dyrt, men det virket bare litt vel dyrt Sjekket for morro skyld hva det ville kostet å sko på F10n helt nye style 343m felger med dekk. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 (endret) 36 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Sjekket for morro skyld hva det ville kostet å sko på F10n helt nye style 343m felger med dekk. Det er såpass ja Er det virkelig noen som betaler nesten 100 laks for et felgsett (m/ Michelin PSS)? Endret Februar 13, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 22 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Sjekket for morro skyld hva det ville kostet å sko på F10n helt nye style 343m felger med dekk. Løp og kjøp 😅 Skulle jeg brukt mye penger på felger hadde jeg nok ikke valgt originalt, da hadde jeg nok handlet noe gromt fra BBS eller lignende. Men dyre felger blir stort sett tatt vare på og kan handles brukt, ser det dukker opp noen flotte sett fra tid til annen, heldigvis. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 Hadde jeg brukt såpass mye i den prisklassen hadde det blitt noe fra ACS, BBS eller HRE. Originale felger pleier ofte å være produsert i et høyere opplag og selv om kvaliteten er bra så faller prisen på disse sammen med bilen. Det fører til at disse etter noen år kan bli plukket opp relativt billig. Har man et strammere budsjett bør man spore opp noen gode OE-felger framfor diverse 3. part fra Kina. Det er også greit å kjøpe litt dyrere OE-felger brukt, men hadde neppe kjøpt OE nytt. Skal du selge disse igjen så taper du fort ganske mye. Olaandref, Peak, Pekka og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 5 minutes ago, Olaandref said: Løp og kjøp 😅 Skulle jeg brukt mye penger på felger hadde jeg nok ikke valgt originalt, da hadde jeg nok handlet noe gromt fra BBS eller lignende. Men dyre felger blir stort sett tatt vare på og kan handles brukt, ser det dukker opp noen flotte sett fra tid til annen, heldigvis. Å kjøpe originale felger i god stand brukt er smart. Stort sett kan man selge dem til omtrent samme pris eller t.o.m. tjene litt på dem den dagen man selger felgene. Det forutsettes selvsagt at man ikke bruker dem til offroad eller rally og ødelegger dem fullstendig.😆 Olaandref og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå