Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Enkle har mye rare ønsker når de sitter å skal spekke seg en ny bil. Dette er hel en kar som har fått det for seg at ryggens trives best i disse setene, så da ble de sånn. Alle andre vil jo si at komfortsetene er bedre for ryggen, men han her vil ikke være med på det. Sånn er det med farger også, naboen der jeg vokste opp skulle på død og liv ha rød (ikke metallic) Volvo med beige interiør. Ellers alltid base spekk med minste motor. Hver gang de kjøpte ny bil så holdt alle andre i gata på å spy…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, BrokeBoi said:

@Daniel. Er ikke standard seter i stoff egentlig bare sport seter uten skinn?

 Nei, standard seter er kortere og har ikke lårstøtte ;)

Heldigvis er setene en av de letteste å bytte ☺️

edit: se ovenfor @Daniel. sin svar

Endret av mr.pingu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Daniel. said:

Nei :)

s-l12x00.thumb.jpg.ab045c14242bb932b6d60479dd5c3ce7.jpgs-l1200.thumb.jpg.3f8df6a6ba04e718bd6473cd6e394919.jpg

Ja, dette var ordentlig kjipt😅 Jeg har faktisk aldri sett disse, det burde vært ulovlig å i det hele tatt kunne specca G30 med disse, det er tross alt en mellomstor luksusbil.

Jeg synes dog at det er sært å ikke ha minimum dakotaskinn komfortseter i en ellers fullspecca M550i, og aller helst skulle den hatt merinoseter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har generelt gode seter og både sportsseter og comfortseter er isolert sett veldig gode seter. Trenger jo ikke å være verre enn at vedkommende som bestilte bilen følte at rompa hans satt bedre i en sportsstol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BrokeBoi skrev:

Ja, dette var ordentlig kjipt😅 Jeg har faktisk aldri sett disse, det burde vært ulovlig å i det hele tatt kunne specca G30 med disse, det er tross alt en mellomstor luksusbil.

Jeg synes dog at det er sært å ikke ha minimum dakotaskinn komfortseter i en ellers fullspecca M550i, og aller helst skulle den hatt merinoseter.

Jeg tror jeg kun sett det én gang, og det var i en 520d som knapt hadde noe utstyr. Skal sies at det var jo helt grei komfort i de, men det var vel egentlig det.

Personlig så ville jeg jo hatt komfortstoler i den 550en også, men ville ikke sagt at det var direkte kjipt med sportstoler heller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, BrokeBoi skrev:

(selv nightvision som egentlig bare er en gimmick

nightvision er ikke en gimmick, den har berget meg for endel viltpåkjørsel på den ene vintern jeg hadde bil med det.  nightvision går aktivt i bakgrunn alt med det er mørkt, man trenger ikke å trykke på knappen for aktivere det. men det er jo morsomt å se hva den varsler på.

men bor du veldig sentralt så får man jo aldri bruk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ingvaldsen enig med deg her, jeg hadde konstant på night vision i 7-serien hele mørke tiden og den spottet ukentlig dyr og varslet om dette - ble like mye brukt som ratt varme og webasto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Ingvaldsen enig med deg her, jeg hadde konstant på night vision i 7-serien hele mørke tiden og den spottet ukentlig dyr og varslet om dette - ble like mye brukt som ratt varme og webasto. 

kommer opp varsel i headup eller speedo om du ikke har kameraet oppe på skjermen, mener å huske det kom symbol av en hjort når det var dyr og en person når den varslet for fotgjengere.   den slo ofte ut på fotgjenger når jeg passert noen visse fotobokser på vinterstid.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, Ingvaldsen said:

men bor du veldig sentralt så får man jo aldri bruk for den.

Fanger vell opp idioter på sparkesykkel også, som verken har lys eller refleks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...