Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Er sykt hvor lite e39 plutselig er verdt nå... 25k for en e39 i grei stand er ikke dårlig uansett, og nå har jeg ikke sett annonsen, men av det jeg har lest her så er den definitivt verdt det :s burde iallefall være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykt hvor lite e39 plutselig er verdt nå... 25k for en e39 i grei stand er ikke dårlig uansett, og nå har jeg ikke sett annonsen, men av det jeg har lest her så er den definitivt verdt det :s burde iallefall være det!

Fikk min til 25 for litt over et halvt år siden, bytta bakluke og frontlykter og kun kjørt. Helt superduper bil, litt lite utstyr, men man overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte som bilselger skremmer liksom ikke de prisene meg lenger... ikke at jeg har råd til å kjøpe meg sånn bil, men tenker mer "det var jo ikke så ille" istedetfor "daaamn.. DET er mye penger det" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg begynte som bilselger skremmer liksom ikke de prisene meg lenger... ikke at jeg har råd til å kjøpe meg sånn bil, men tenker mer "det var jo ikke så ille" istedetfor "daaamn.. DET er mye penger det" :P

(Pffffffft... Handler om prioriteringer ;)) Men ja, syns det virker som en gunstig pris. Mye bil for pengene nye M3 og M4! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var demobilen vår (husker skiltnr) når jeg jobba hos Bavaria her i byen, har kjørt den en del :) Synd å se hvordan den endte opp...

Som en kuriositet kan jeg også nevne at da bilen skulle inn til klargjøring ha hadde noen tyske veps vært med ifra fabrikken og dannet bol under bagasjeromsluka. Artig at jeg husker den episoden der, men vi hadde ikke inne så mange 1-serie Cab ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...