Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51080034&searchclickthrough=true

hadde vore perfekt helgecruiser / nurburgring traver, alpina felgene sammen med den fargen var helt perfekt, også lyden av V8-eren da...  \:D/

Det finnes ingenting med den bilen som tiltaler meg noe særlig så lenge den er en uoriginal bil, hele essensen er borte for min del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingenting med den bilen som tiltaler meg noe særlig så lenge den er en uoriginal bil, hele essensen er borte for min del....

Ja, kjøreglede, lydbilde og fun-faktor er jo ikke tilstedeværende da den bygget om..... Enkelte ting har jeg vanskelig for å forstå, selvom jeg virkelig prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøreglede, lydbilde og fun-faktor er jo ikke tilstedeværende da den bygget om..... Enkelte ting har jeg vanskelig for å forstå, selvom jeg virkelig prøver!

...og det er der man bare må respektere at folk er forskjellige og ser annerledes på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er der man bare må respektere at folk er forskjellige og ser annerledes på ting.

Har ikke sagt noe annet, men hjelper nok på hvis du kommer med en forklaring på hvorfor den ikke hadde vært en perfekt bil til å slippe seg løs på ringen i tyskland. Jeg ser ihvertfall ikke hva det har med kjøregleden o.l og gjøre om bilen er en orginal Alpina eller ei.

Derimot om den var omtalt som utstilling/samle bil stiller jeg meg helt anderledes til saken. Men en skiltet banebil man i ny og ne tar noen turer med i helgene har jeg ingen forståelse av hvorfor må være orginal.

Som du sikkert ser er dette min mening, som alt annet jeg skriver her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det er der man bare må respektere at folk er forskjellige og ser annerledes på ting.

 

Den der går begge veier vet du, har man ikke noe positivt å si trenger man ofte ikke si noe i det hele tatt.  Knallflott bil for personer som er ute ett ett billig, lovlig kjøretøy med godt over gjennomsnittlig effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...