Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Den spilleren er sannsynligvis mye bedre enn en hvilken som helst original BMW-spiller. Den er også godt integrert, det er vel det som menes med at den ser original ut. Men tøffebilde av seg selv i en salgsannonse er nok ingen fulltreffer, nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster så mye ny, pga avgifter. Bil prisen er ikke så høy.

Såklart, men hvem i denne verden er gale nok til å betale 1 mill for en "Chrysler" voyager med Lancia emblem? Tipper den blir stående en stund den der ja..

 

Til sammenligning koster den aller dyreste utgaven av denne bilen (Chrysler Town&Country) i underkant av 330 000,- NOK i statene.

Endret av TurboEgil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart, men hvem i denne verden er gale nok til å betale 1 mill for en "Chrysler" voyager med Lancia emblem? Tipper den blir stående en stund den der ja..

 

Til sammenligning koster den aller dyreste utgaven av denne bilen (Chrysler Town&Country) i underkant av 330 000,- NOK i statene.

Jeg skjønner ikke hvilke avgifter som resulterer i denne hinsides prislappen? Den har jo ikke noen stor motor, 2.8l 163hk. Snedig. Kan ikke fatte at noen ville finne på å betale 1mill for den doningen der  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvilke avgifter som resulterer i denne hinsides prislappen? Den har jo ikke noen stor motor, 2.8l 163hk. Snedig. Kan ikke fatte at noen ville finne på å betale 1mill for den doningen der  :-k

Jeg mistenker at det har noe med vekt å gjøre, er jo bare å se på en ny Caravelle som også koster opp i mot 900 000 kr. Dette illustrerer fint hvor feilslått dagens avgiftsystem er lagt opp, det er mange store barnefamilier i dette landet som absolutt kunne hatt bruk for slike biler og da er det dumt at disse er og bli utilgjengelige for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...