Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Beige interiør er da skikkelig kult når alt annet er sort, får man et pent skille. Komplett beige derimot.. helt forferdelig.

Hadde personlig foretrukket noen nyanser mørkere, men er enig i at det er pent med litt kontraster fremfor alt i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fin den, men jeg er kanskje litt inhabil.. min har comforseter i det minste. Når jeg så etter bil var det helt uaktuelt med lyst skinn, men når det bare er setene og det feltet i dørene som er naturbrun, så går det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen "mangler" koppholdere og i det minste sportsseter. Jeg reagerer også litt på hvorfor den selges etter at eieren bare har hatt den en måned, men alle kan jo ha sin grunn.

Ang. interiøret er jo jeg veldig inhabil, men jeg skal ærlig innrømme at det ikke var min favoritt heller før jeg hadde hatt det selv en god stund. Skulle jeg kjøpt ny bil i dag derimot hadde jeg nok vært på jakt etter et lignende interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp EU-godkjent er den også, 15.07.15. Kanskje en som har kjøpt billig og fiksa opp, hvem vet. Likte interiøret jeg, men for min del er mangel på sport eller komfortstoler + ingen takluke dealbreaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...