Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er biler som er verktøy for de som vet hvordan de kan bruke fremkommelighetssystemene de har - da blir disse bilene ustoppelige i dårlig terreng. Hvorfor ikke en Jeep eller en Range Rover? Jo, fordi når du virkelig skal utforske så skal du max driftssikkerhet og gjennomprøvd kvalitet. De er utrolig godt skrudd sammen.

"Ustoppelig" uten diff sperre? Det er det ingen biler som er i terrenger bare så det er sagt. "Systemene" (crawl) den har er bortimot en vits om du har kjørt lit i terrenget før. Det er fint til en ting og det er om du skal "klatre" over steiner og stubber etc et stykke fremover der det er realtivt flatt og det bør gå ekstremt sakte. Til å komme seg opp bakker som er det de fleste bruker systemet til, eller tenker det skal brukes til, så er det hele verdiløst (nå prater jeg ift å bruke diffsperrer da jeg har kjørt en del med tilsvarende bil med dette). Den siste versjonen lar deg eksempelvis ikke venstrebremse (!!! og dette skal være et verktøy?) uten å kutte motorkraft (du kan unngå dette ved å bremse først med gass helt ute, deretter gi gass)

Videre har det vært en del motorproblemer med v8 dieselen, og mengde problemer totalt gjør at jeg på ingen måter er overbevist om at den er "skuddsikker".

At bilen er "bra" i sin klasse (traktor?) er det ikke tvil om, men det har bygd seg opp et rykte rundt bilen som er helt tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...