Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63683131&searchclickthrough=true

Mistenkelig billig? Noen som bor i Tromsø som kan kikke på denne for meg?

Her er det nok noe som ikke stemmer, står det samme i begge desse linkene bare med forskjellig navn.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63928505&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere interesserte på bilen. Men flesteparten ville ha en eu kontroll først.. Så jeg tok den, og reiste nå i nordsjøen. Men har 2 stk. som har ringt og sier di vil hente om bilen blir euok. Men vi får nå se da :) Hadde jeg vert en "luring" som ikke forteller ting akkurat slik som det er hadde nok bilen vert solgt. Hadde jeg latt felgene følge med bilen hadde den vert solgt. Tror du må sette deg mer inni e39 markedet :)

Velg 520d fra 2001, alså facelift. Og trykk fra priset fra lav til høy, så er der ikke mange bilene under 40 ;)

Og velger man 525d og oppover, så begynner den laveste på 47 eller no?

Jeg tror grunnen til interesse på 520d e39 er at de ble levert uten autolat. Populært blant ungdommen - skal jeg selge min (det skjer), skal jeg ha noe jeg kan gire selv med clutch. Jeg synes det er helt gørr å kjøre autolat, enda jeg har gjort det I over et halvt år (kjører nesten aldri I byen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kanskje det. Den har "sjarm" får man vel si.. Den var ganske så fin når jeg kjøpte den.. så fikk kona førerkort.. :) Sender deg en pm jeg.

PS. Dette var på ingen måte negativt ment om min bedre halvdel. Jeg elsker henne over alt, og alle må få en sjanse til å lære. I dag kjører hun riktig så bra, og kommer med letthet frem der mange andre må ha 4trekker på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen 750!

Jeg sitter og funderer på å slenge opp 525d'en på finn. Føler meg litt dum, siden jeg kun har hatt den siden februar. Men si jeg legger den ut til 70 med noen skikkelige bilder og ren og pen lakk (skal få noen til å se på bulkene, eventuelt rette de ut først) - hva tror folket jeg kan få for den? 248-etellerannet på nåla nå, og den fikk service på 238 ca, fullt hefte. Tenkte å bruke en kompis (har ikke stempel, men han signerer) på neste service (ca 250). Dumt å selge en sånn bil igjen, men føler jeg stanger hodet litt i veggen pga automat'en. En her inne har en bil som frister vilt (du vet hvem du er), men jeg har ikke lyst (pengene er jo alltids der) til å sitte med to biler av gangen, med tanke på ekstrakonstnader i forsikring osv.
Bilen er original M-sport (som TRF forklarte til meg før jeg kjøpte den), alcantara, gjeldfri og hel og pen - noen skavanker såklart, i lakken, urørt av TRF racing foreløpig, såvidt jeg vet (har lyst! Men vil selge den original...) Har ikke lagt den ut på finn, så føler ikke jeg bryter regelen (enda!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...