Thundercoil Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Ikke akkurat finn...Men for de som er bilkyndig, kan det være litt penger å hente her (Kjenner ikke eier, forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 E61 med smg kasse. http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3338705&finnkode=66094029 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Men for de som er bilkyndig, kan det være litt penger å hente her Hvis jeg husker riktig var det bare regkjedet som måtte byttes, så til 40.000 er det der et kupp, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Var 320d på emblemet så er nok ikke det. Hvis det eneste som er byttet for å etterligne en 330 er bakpotta så blir det litt vel teit å skrive "330 look" i overskriften spør du meg. Bilen har også hel krommede nyrer, men det gir den fremdeles ingen grunn for å kalle den "330i look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Ikke akkurat finn...Men for de som er bilkyndig, kan det være litt penger å hente her (Kjenner ikke eier, forresten) Screenshot_2015-11-08-01-27-12.png Kanskje registerras? Jævlig mange av disse som får det siden folk ikke bytter skinnene og et hjul mener jeg det er. Sjekket dette på dama sin 1 serie når hu hadde det. Er typisk feil på disse, å har det først rasa så er det dyrt men er det kun ulyd så kan det være at det holder å bytte disse "standard" delene man skal i utgangspunktet bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Som sagt over, så mener jeg å huske at selger sa at det var mulig registerras, ja. Men fikser man det så får man vel fint solgt denne for 70-80k? Og reperasjon koster vel ikke 30-40k for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Som sagt over, så mener jeg å huske at selger sa at det var mulig registerras, ja. Men fikser man det så får man vel fint solgt denne for 70-80k? Og reperasjon koster vel ikke 30-40k for det Nei sant det ja. Vet ikke hvor "hardt" det raser med registerras egentlig jeg men. Ikke en jobb for hvem som helst isåfall tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Eventuelt så går det vel greit an å finne en annen motor og slenge i? Blir vel mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg vil ikke kalle det et kupp. Man får 1-serier som fungerer fra 50K om man er litt tålmodig, og selv om man fikser denne ser jeg ikke for meg den er verdt noe mer enn 60-70, kanskje ikke det en gang. Det er nok absolutt mulig å tjene noen kroner, men rik, det blir man ikke. HenrikSolberg og TRF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Sliter alle 116i med at registeret raser? Mange har en "ulyd" virker det som utifra annonser på nett. Er det bare å ta av toppdekselet og bytte en strammer og skinne så er man god eller er det mer jobb? Sitter kjedet mot torpedoveggen på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Det er vel helst diesel-motorene som har dette problemet, med det har vært tilfelle på noen med bensinmotor også. Tror dette ble utbedret ved faceliften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 jeg må faktisk si meg litt uenig. Bensinmotorene har hatt omfattende register problemer i lang tid, også før n47 kom på banen. Kampanjen gikk i sin tid ut på å bytte strammer, men ved havari eller "hopp" var det flere deler som ble bytta. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg skal bøye meg i støvet jeg, da du har mye mer kunnskap om dette enn meg. Jeg har bare ikke fått inntrykk av at dette har vært like "vanlig", men det betyr jo ikke at det er tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Jeg kunne kanskje vurdere en billig 1-serie litt fram i tid og da er jo 116i mest aktuell. Hvis det er bare en helg i garasjen for å "sikre seg" mot registerras så er jo det nå greit, men må man gjøre noe mer omfattende så blir det uaktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 De fleste ble utbedret realtivt tidlig. Det er dog såpass lenge siden jeg jobbet med dette at for alt jeg vet så kan det hende at det i dag fremstår som langt mindre alvorlig (awt). Men når man tenker på hvor ekstremt mange n47 som går på vegene så tror jeg ikke den aktuelle bensineren kommer noe mye bedre ut. Og du har nok rett i at det ble utbedre ved facelift (jeg kan dog ikke huske akkurat når). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå