bmwgreg90 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67223859 Friske priser på M performance deler Gamle bilen min. Ja, det koster med deler. Kjedlig om noe blir ødelagt eller når bremsene må skiftes:p Denne er forøvrig org performance fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Org Performance fra fabrikk er vel ikke mulig. Hele poenger med Performance (den gang) var at det er noe forhandlere må montere, og dette tror jeg ble gjort for å bevisst gjøre det til en "ettermarkeds" greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Jeg syns det er helt galematias når man tenker på verditap på den godt utstyrte F10'n lenger opp her. Nypris 1,1' mill Eier kjøpte den i slutten av 2014 for overkant av 800' Nå, ett år senere: 499' Der snakker vi tap! Tipper nåværende eier har kjørt på bilen MANGE kilometer. Da er ikke verditapet så utrolig allikevel Men uansett, for oss dødelige så er det jo helt uholdbart! Haha. Det er grunnen til at jeg holder meg til "gamle" biler. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Tipper nåværende eier har kjørt på bilen MANGE kilometer. Da er ikke verditapet så utrolig allikevel Men uansett, for oss dødelige så er det jo helt uholdbart! Haha. Det er grunnen til at jeg holder meg til "gamle" biler. Si at nåværende eier har kjørt på den ca. 40tkm i løpet av det ene året. Da snakker vi ca. 80,- kroner i tap hver eneste kjørte mil.... [emoji15] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 har man penger nok er vel det ikke noe man tenker over.http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67183194&searchclickthrough=truekunne tenkt meg denne, men syns prisen er litt drøy, men er kanskje det disse er verdt? Virker som sjeldne i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Prisen er nok en god grunn til at den har vært til salgs i over et år(?) Var en til salgs for 369 for en liten stund siden, men den var kjørt en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Ville heller spart litt lenger til en 1M danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Ville heller spart litt lenger til en 1M +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67309145&searchclickthrough=true Denne så skikkelig fin ut! Ser han har justert opp prisen siden han la den ut - sikkert pga. stor interesse. Endret November 15, 2015 av Evenol danskiii og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67309145&searchclickthrough=true Denne så skikkelig fin ut! Ser han har justert opp prisen siden han la den ut - sikkert pga. stor interesse. Likte alt utenom fargen på setene! Nydelig bil og vel verdt den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Eneste mulige problemet er motoren, har prøvd M50b20 i E34 med manuell, syns ikke den egna seg til bruksbil engang, gikk dass og brukte mye bensin. Står vel M52 i den der(?) Kanskje litt mere moment og en mere bruksvennlig motor?Men utrulig pen bil vertfall, fargen er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 kompis som eier den! herregud og nydelig den er i virkeligheta! bildene kan ikke rettferdig gjøre hvor fin den bilen er! er helt enig alt er fint uten om motor og, setene og interiør listene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 (endret) Eneste mulige problemet er motoren, har prøvd M50b20 i E34 med manuell, syns ikke den egna seg til bruksbil engang, gikk dass og brukte mye bensin. Står vel M52 i den der(?) Kanskje litt mere moment og en mere bruksvennlig motor? Men utrulig pen bil vertfall, fargen er knall. M52 i E39'en ja. Både M50B20 og M52B20 har 150hk og 190Nm. Bortsett fra å være litt tørst så ser jeg ikke hvordan en E34 520i ikke egner seg som bruksbil. Flott bil må jeg si, men den var lite utstyr på den, liten motor og jeg er ikke noe fan av blått interiør. Endret November 15, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 M52 oppnår momentet tidligere enn M50. Funker helt greit i min E36, men med automatkasse trenger man litt tilvenning. Fungerer nok bedre med manuelt, men en E39 er tyngre igjen, så må sikkert gire ned i oppoverbakker. Finnes nok av biler det ute med tilsvarende vekt og slappere motorer, så hvorvidt det funker som bruksbil kommer både på bruksområdet og hva man er vant med. For de som har hatt rundt 200hk og mer så vil det sikkert oppleves som rimelig slapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå