Emilsen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 http://www.finn.no/67981765 Har lyst på en slik en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Fin Amg men synd dem er så mye dårligere enn M http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68124774&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Fin Amg men synd dem er så mye dårligere enn M http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68124774&searchclickthrough=true Jaha, kan du finne noen grunn til hvorfor? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 Kan legge til denne i rekker med fantastiske annonsebilder! Fikk vite fargen på bilen og at den har hjul da http://www.finn.no/68172137 Veldig lav km dog, ikke hver dag ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Ser jo nesten ut som sånn.. 80% av alle E39 (som ikke er modifisert) i Norge haha. Blå preface med style 33 felger Endret Desember 4, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 At en bil bare har kjørt 61.000 kilometer på 17 år er ikke nødvendigvis veldig positivt heller, spør du meg Hvis jeg i det hele tatt velger å tro på at den faktisk har så lav km-stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2015 Share Skrevet Desember 4, 2015 En smule dyr E46? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68174231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Er ikke alle E46 priset noe høyt da? Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Jepp, det er som jeg har sagt før.... Stort sett bare 18-21 åringer som kjører disse bilene. De er ikke vant til verditap og forventer samme pris tilbake ved salg som ved kjøp, samt all påkost gjort under oppholde hos dem. Deretter kommer det en ny 18 åring som skal ha seg sin første bil, skal ha en så tøff en som bare mulig og bare kjøper uten og utforske markedet nok. Dette er min teori. hermanoo90, Mantis, axept og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Jepp, det er som jeg har sagt før.... Stort sett bare 18-21 åringer som kjører disse bilene. De er ikke vant til verditap og forventer samme pris tilbake ved salg som ved kjøp, samt all påkost gjort under oppholde hos dem. Deretter kommer det en ny 18 åring som skal ha seg sin første bil, skal ha en så tøff en som bare mulig og bare kjøper uten og utforske markedet nok. Dette er min teori. Heilt riktig. Eg fikk min rimlige strøkne til 36.000 hadde gått 173.000. 318 manuell. Den hadde da mfanger og speil.Eller så låg prisene på 50k for en 318 uten styling å manuell. E46 kan eg trygt sei e dei mest overprisa bilene som finnes spør du meg. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Er ikke alle E46 priset noe høyt da? Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Jo, er jo det jeg egentlig alltid har sagt. Alt av E46 med rekkesekser og manuell er overpriset til tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Jo, er jo det jeg egentlig alltid har sagt. Alt av E46 med rekkesekser og manuell er overpriset til tusen. Fikk min til 25 - samme bil, med samme motor, litt mer utstyr og m-sport lå ute til 60-70 da jeg kjøpte. Vilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Fikk min til 25 - samme bil, med samme motor, litt mer utstyr og m-sport lå ute til 60-70 da jeg kjøpte. Vilt Hvordan går en slik samtale for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Shattered når han pruter: Shattered og -Erik- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Tror ikke at han mente at han hadde pruta, men hva andre modeller lå ute for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå