Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke at han mente at han hadde pruta, men hva andre modeller lå ute for.

Nettopp. Min lå til 25, mens andre lå til mye mer, det var poenget

Skrevet

Men, selv om mye er overprisa, så skal en nyere godt utstyrt, original "full m sport" bil koste betraktelig mer enn en hvilken som helst sliten standard bil. Det er nok slik markedet fungerer, og kommer til å fungere. Og det gjør det med god grunn.

Skrevet

Tydeligvis. :)

Har samme motor i min bil.

Ahaaa, jeg så ikke at det var bensin, og det jeg vet jeg du har, så da skjønner jeg litt mer :)

Skrevet (endret)

E46 er en av bilene man virkelig kan gjør seg penger på ved kjøp/salg. Har hatt to, og dobblet innkjøpssummen ved salg.

Noen som har kjennskap til denne 740´en ? 
Er det noen som kanskje hadde kunne sett på den for meg, så slipper jeg og dra en bomtur Trondheim-Stavanger.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68048260&ref=favorites&favoriteListId=6008261

Endret av Mr.Vassbotn
Skrevet (endret)

E46 er en av bilene man virkelig kan gjør seg penger på ved kjøp/salg. Har hatt to, og dobblet innkjøpssummen ved salg.

Noen som har kjennskap til denne 740´en ? 

Er det noen som kanskje hadde kunne sett på den for meg, så slipper jeg og dra en bomtur Trondheim-Stavanger.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68048260&ref=favorites&favoriteListId=6008261

Det var egentlig latterlig billig hvis den starter å går som den skal å er en org 740 ikke minst, ikke bare en 728-730 som har fått  4.0-4.4 motor å gear

Endret av stig.
Skrevet

Er ikke så mange R34 GT-R med hvite skilter, og i tillegg er godkjent på vanlige vilkår. Men kunne sikkert fjernet 100-150 000kr fra prisen.

Heller Skyline enn Tesla som penisforlenger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...