Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Også på Sunnmøre da...

Sunnmøring 1 vil tape minst mulig - Sunnmøring 2 vil helst ha bilen gratis = null salg :rolleyes:

Ikkje mob [emoji22] vi e ikkje så tulne lenger.

Heller fått intrykket av sunnmøringer No i nyere tid går fra å være gjerrige til kor dei får mest kundeservice.

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil på alle måter, men den prisen er altfor høy etter min mening. Man får jo F20/F21 M135i til (nesten?) samme pris, og selv om e82 er en tøffere bil i mine øyne, hadde jeg nok valgt en F20 i dette tilfellet. Man er heller ikke så langt unna 1M rent prismessig.

Nå er ikke 135i noe det kryr av, men de som har vært til salgs tidligere har ligget til rundt 350-400. Selv om dette har vært eldre hakket eldre biler med høyere kilometerstand føler jeg ikke denne er verdt nærmere 200K mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke 135i noe det kryr av, men de som har vært til salgs tidligere har ligget til rundt 350-400. Selv om dette har vært eldre hakket eldre biler med høyere kilometerstand føler jeg ikke denne er verdt nærmere 200K mer.

DKG, Performance tuning og mye utstyr gjør denne litt unik. Hadde det vært en farge jeg liker, så tror jeg at jeg kunne vært interessert for noe under 500.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er nesten midt i blinken for meg. Jeg blir bare ikke helt enig med meg selv om hva som er en fornuftig pris for en 135i.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68891631

Man får vell en E60 M5 med V10 motor med 507 hk til den prisen! :P

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=64528976&searchclickthrough=true

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i huleste skal jeg med en M5? Er jo en helt annen bil.

De aller fleste, presentert valget mellom de 2 bilene, der Prisene er helt like og km stand nogen lunde likt, ville valgt en E60 M5 V10 507HK. Uten tvil!

Mer bil for penga :)

Det var det jeg foreslo, så hva i "huleste" du skal med en slik en?

Vell, jeg tror ikke jeg behøver å måtte "selge" deg ideen om å kjøre en M5 med V 10, den lysten burde være inni deg :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, jeg tror ikke jeg behøver å måtte "selge" deg ideen om å kjøre en M5 med V 10, den lysten burde være inni deg :P

Jeg har helt klart lyst til å kjøre en M5, men den er ganske langt ned på lista mi over biler jeg har lyst til å eie. :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en svart 98 mod E38 740i på AutoDB, til 60.000 kr. Synes den fortjener litt mer oppmerksomhet.
Minus slik jeg ser det er at den har gått 300.000 km, er til salgs "oppi gokk"(beklager det uttrykket) og har fått skiftet interiør.
http://www.autodb.no/bil/view/1765049

Edit: Vet det ikke er en finn annonse, men håper det går greit 

Endret av Gustav C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...