R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Hahahahaha, gamle E34en min som var gått 310k er jo i bedre stand enn den der!"ingen preg om du ser vekk i fra rusthull i sjermne og bakluka. At der er rust langs alle dørene, panseret har fått sin fair share av steinspruten og har blitt amatør lakket. Heilt strønkent...."Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Lite imponerende bilder til forhandler å være.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=68990382&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Tror jeg får bedre bilder med mobilen min enn det der.. De burde da virkelig investere i et skikkelig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Og en kompetenent person bak kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Denne er sikkert solgt før helgen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3815830&finnkode=69327393 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Han karen der selger noe jevlig med biler e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Ååå, er det han? Tenkte ikke over det. Han pleier å ha rimelig edruelige priser om jeg husker riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Ja selger noe ekstremt med biler og alle virker til og vere gode kjøp. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Om jeg husker rett så sa wicky noe om at han hadde gode kontakter innenfor bruktbilbransjen og forhandlere som gjør at han får bilene veldig veldig billig. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Er det mulig å følge privat personer som "Jarle" på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 BMW 5-serie 3.0 296HK/618NM M-SPORT AKTIV STYRING 21'' DVD HIFI DAB NAVI PRO HUD KEYLESS 2011, 67 100 km, kr 548 500,- Nå har jeg ikke satt meg veldig inn i prisene på 525d, men føler dette var en smule optimistisk? Så har man det med å skryte uhemmet av egen bil i en annonse, men det er visst mer regelen enn unntaket for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Om jeg husker rett så sa wicky noe om at han hadde gode kontakter innenfor bruktbilbransjen og forhandlere som gjør at han får bilene veldig veldig billig. Han selger MYE biler her, bilfirmaer i Fredrikstad som får inn "gamle biler eller biler de ikke får solgt" får han kjøpt like billig som bilforhandlerne betaler kunden for den når folk kjøper seg ny bil for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Denne er sikkert solgt før helgen: http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3815830&finnkode=69327393 Der var den bortevekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=69110074&searchclickthrough=true Grei pris sikkert for den som delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Der var den bortevekk Aldri en sånn kar ved siden av der man bor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå