Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, awt skrev:

NBT kom i 2014, så man er langt unna. :)

Nei, NBT kom før det. F10 fikk en glidende overgang fra CIC til NBT høsten 2012. Husker jeg leste om dette på Bimmerpost da NBT kom sommeren 2012 på 2013 modellen, og da var det F10 folket i USA som først fikk NBT, mange fra UK (og sikkert også Norge antar jeg) fikk NBT utover høsten.

Så på 2013 modellen er det lurt å sjekke nøye om den har CIC eller NBT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombygd fra 520i også, kan ikke se at effekten er godkjent direkte i vognkort (mulig i kommentarfeltet, men jeg har mine tvil), så her kan det potensielt bli mye baluba med forsikringsselskapet om det skulle smelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, E.C. skrev:

Ombygd fra 520i også, kan ikke se at effekten er godkjent direkte i vognkort (mulig i kommentarfeltet, men jeg har mine tvil), så her kan det potensielt bli mye baluba med forsikringsselskapet om det skulle smelle.

Er vel ikke veldig lett å se forskjell på motorene, så tror ikke det er noe stort problem med forsikrings selskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig riktig at de som ikke har så mye peiling vil slite med å se forskjell, men om man begynner å grave og henter inn noen som kan litt om BMW fra den tiden blir det en smal sak. Metallplata som angir blokkvolum er ikke vanskelig å spore opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28. januar 2016 at 23.09, bmwgreg90 skrev:

Mener du NBT?

Uansett sjeldent man ser 5 serie med "gullrekken" og stor motor til den prisen.

Dere får unnskylde en skarve korporal - jeg fikk høre av Bavaria at jeg burde kjøpe 2011 modell eller nye ettersom iDrive systemet ble nytt da. Menysystemer og kartverk osv. Jeg har jo strengt tatt ikke peiling og skjønner at det vet alle andre også nå :-). Skulle liksom være litt "en av gutta da"... hehehehe

Ellers var denne veldig fin 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70282489&fks=70282489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gabz skrev:

Litt copycat fra den danske, men fortsatt veldig fet. Skulle bare hatt andre felger og litt mer dekkprofil.

den lyden gjør at jeg blir nødt å  gå ut å røske av bakpottene mine snarest :D

Endret av magnus-e-30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...