Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, DanielStance skrev:

Håper bare at noen en eller annen gang gidder å gjøre forandringer på den..

haha må si meg enig :P hadde det vært samme eier hele tiden så kunne jeg forstått at han hadde hatt den lik hele tia. men når den har vært gjennom eierskift 3-4 ganger begynner det å bli kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, gallay skrev:

Bilen var importert i desember 2015, annonsen sier at det er 5-års nybilgaranti. Kan dette stemme? Trodde det var 2-års garanti på import biler

Hvis den er tatt inn via BMW systemet så er det stor sansynlighet for at den har 5 års garanti. Var i alle fall det jeg fikk som svar da jeg sjekket litt på ny(brukt) bil fra Bavaria. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, StigJ skrev:

Hvis den er tatt inn via BMW systemet så er det stor sansynlighet for at den har 5 års garanti. Var i alle fall det jeg fikk som svar da jeg sjekket litt på ny(brukt) bil fra Bavaria. 

Du har sikkert rett. Men i så fall så er den mer spesiell enn nest dyreste bmw'n på finn 730d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Clutch skrev:

jo for all del. men om den er verdt 100.000 kr. Skal selge e60 så ser et ny bil og så er jeg veldig e36 fan :P

Syns den så veldig bra ut jeg :) I tillegg så er jo litt av jobben for å bygge om til M3 allerede gjort hehe :P

Om en skal være skikkelig pirkete så kunne dekslene på motoren vært bytta/shinet opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...