Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snowgoon skrev:

Hva synes dere om denne? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=75297212

Har ligget ute en stund mener jeg, men har ikke fulgt markedet så veldig lenge. Den ser jo pen ut, men synes trelistene, navi buisness og superjalla klistremerker i grillen trekker ned.

Noen som har vært borti forhandleren tidligere?

ville nok spyttet inn litt mere kroner og kjøpt facelift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Freakshow skrev:

ville nok spyttet inn litt mere kroner og kjøpt facelift :)

Ser den, men tanken er å bruke bilen til pendling så har ikke lyst til å legge alt for mye penger i det heller. 😊 Må få solgt unna bilen jeg har nå først uansett så, kan jo være det dukker opp en facelift til en fornuftig sum også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DanielStance skrev:

Det er det, jeg var i samtale med min far her i forigårs om å spleise på akkurat denne da vi begge synes original tilnærmet urørt(utseendemessig) E36 er kjempefin og en av BMW-karrosseriene som ligger i favorittlisten OG vi har vært i prat tidligere om å gjøre det samme med Z3(evnt langsiktig en eldre boxter). Dessverre ser det ikke ut til å bli denne gangen... 

Men denne bilen hadde hardtop, 6-sylindret motor, original plast og ser ellers godt velholdt ut.. Misunner de som ender opp med den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Marius2002 skrev:

Det er det, jeg var i samtale med min far her i forigårs om å spleise på akkurat denne da vi begge synes original tilnærmet urørt(utseendemessig) E36 er kjempefin og en av BMW-karrosseriene som ligger i favorittlisten OG vi har vært i prat tidligere om å gjøre det samme med Z3(evnt langsiktig en eldre boxter). Dessverre ser det ikke ut til å bli denne gangen... 

Men denne bilen hadde hardtop, 6-sylindret motor, original plast og ser ellers godt velholdt ut.. Misunner de som ender opp med den :) 

Mhm, tror det blir et bra kjøp for den som ender opp med den. Den passer med automat også. Bra cruisebil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stoppie_Master skrev:

Alltid så er alt så enkelt og billig i følge selger.

Hadde en liten plan om å kjøpe, sette i stand og ha den. Men når kjedestrammeren er gåen, så må man vell bytte glidere og. Og att på til er sikkert toppen og ødelagt?

http://www.finn.no/75440215

Når kjedestrammeren er gåen er det fare for at ventiler etc er bøyd ++. Må uansett skifte strammeren, kjedet , glidere, drev, simmeringer, olje , oljefilter osv. Om den gamle glideren er sprekt/ødelagt må man også ned med bunnpannen og plukke ut deler så de ikke blir sugd inn i motoren igjen osv.  Er litt lotto egentlig. Det kan gå bra og være easyfix, men det kan og være store skader og kostnader. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...