Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, gallay skrev:

Spektakulært! Men sånn at vi slipper så mye drama du legger i din post -> Jihad (ǧihād جهاد) er et arabisk ord som kommer fra ordet jahada, som betyr «utvise det ytterste forsøk» eller «å streve».

Jihad er vel mest kjent i Norge som betegnelsen på islamisters såkalte "hellige krig", og oversettes gjerne som dette - dette er vel grunnen til at det bemerkes.

On ‎01‎.‎11‎.‎2016 at 19.28, Fredrik 90 skrev:

Denne har gjort mange førerkort løse her i distriktet. Må så som regel kun noen Angle eyes i mørket ved påkjørings feltene til motorveien. Hadde du litt god fart da så var den plutselig bak deg...

De tar servicer på merkeverksted, men jeg stusser over at de ikke har tatt  servicen her lokalt da bilen har gått her og er levert ny av Bavaria her? Ser man bort ifra riper og merker etter politiets utrusting så er nok dette ett meget godt kjøp. Mye langkjørt, god service historikk og hyppige utblåsninger av partikkelfilter ;) 

Trodde det var en 335d som gikk som sivilbil her i distriktet? Pen bil til en pen pris, ble raskt solgt ser det ut til.

Uansett, her er det en F10 som sikkert kunne hatt godt av en runde med Swissvax leather cleaner og leather milk :P http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84824602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Jihad er vel mest kjent i Norge som betegnelsen på islamisters såkalte "hellige krig", og oversettes gjerne som dette - dette er vel grunnen til at det bemerkes.

 

Dette vet jeg. Men hva har det å gjøre med bimmers "finn"-tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
1 time siden, gallay skrev:

Dette vet jeg. Men hva har det å gjøre med bimmers "finn"-tråden?

Da vet du vel også, eller i alle fall skjønner, grunnen til at vedkommende poengterte den noe spesielle epostadressen? Enig i at det ikke er spesielt relevant i tråden her, selv om det er åpning for å kommentere også spesielle annonser her - nå poengterte jo vedkommende at det ikke gjaldt bil, men en spesiell epostadresse i en FINN-annonse. Ser ikke helt problemet, la det forbigå i stillhet dersom du har problemer med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Trigoman skrev:

Ha ha ha😂😂 ikke sportsseter heller😂 slå av 100 tusen så👍

første jeg la merke til. Hadde man satt inn alcantara eller skinnseter, så hadde prisen løftet seg meget. Altså ikke fra nåværende salgspris, men la oss si fra 45 000kr. Med litt oppgradering på interiør biten så kunne nok kanskje bilen gått for 60 000kr hvis den er uten rust.  Vanskelig å sette en pris uten å ha sett bilen i virkeligheten men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, DanielStance skrev:

Litt høyt priset, men den er jo i meget bra stand også.. Var det ikke i denne prisgruppen den 330en med ess til Julian (eller hvem det var her inne) hadde?

jeg tror han får nærmere prisantydning hvis den er like strøken som den ser ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hawkon88 skrev:

Litt høyt priset, men den er jo i meget bra stand også.. Var det ikke i denne prisgruppen den 330en med ess til Julian (eller hvem det var her inne) hadde?

jeg tror han får nærmere prisantydning hvis den er like strøken som den ser ut..

Gamlebilen til @Stawky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hawkon88 skrev:

Litt høyt priset, men den er jo i meget bra stand også.. Var det ikke i denne prisgruppen den 330en med ess til Julian (eller hvem det var her inne) hadde?

jeg tror han får nærmere prisantydning hvis den er like strøken som den ser ut..

Tror den fint kunne gått for 200k den der, helt nydelig bil :) 
Stawky gjorde en vanvittig god jobb med den bilen.. Var på vurderingen å kjøpe den når han solgte, etter at jeg solgte min 330ESS :lol: Men det var nok @Thundercoil som solgte sin i samme prisklasse, min fikk ny motor og ble solgt uten pressen. Thunder overtok min presse. Jeg fikk altfor lite penger for min bil, mtp stand og KM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, DanielStance skrev:

Syns jeg absolutt ikke... Denne er bra og strøken! Elsker fargene! Å kjører greit ifra en E46 M3 😁

Denne er av samme kaliber men liker den over best! 

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83182601&fks=83182601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er nok sikkert min forrige du tenker på. Den gikk for samme pris etter et par uker på finn. :)  Den ble raskt solgt igjen til nåværende eier også. Meg og Stawky snakket en del på PM, så det var ikke tilfeldig at de ble lagt ut i samme prisgruppe. De fikk jo ganske så lik behandling og begge bilene fikk kastet penger etter seg. :P 

 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...