Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Matsmeisel skrev:

Hva syntes dere om denne? For høyt priset eller verdt pengene?

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=114285439&ref=conversation&fks=114285439

Mtp. På utstyr, km stand og alle oppgraderingene som er gjort, så ligger den nok rimelig greit priset i det norske markedet akkurat nå.

Kanskje 20-30k for mye, men denne er mye påkostet og fremstår jo som strøken.

335i markedet i Norge er uansett håpløst prismessig.. Alle 335i'ene er kunstig høyt priset. Du får jo E90-92 M3 til 450k-500k...

Vet at det blir "feil" å sammenligne med andre land, men borti statene får man strøkne F30 335i'er for 150 000,-...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solberg93 skrev:

Lever nå på Finn den der.

Utrolig nok er det ikke samme bil! De ble nok bestilt samtidig. Den tidligere omtalte bilen har manuell kasse og Oslo-skilter (DK hvis jeg husker riktig), mens denne sistnevnte er en hittil "ukjent" i finn-tråden - identisk, men med Arendal-skilter og automat. Og muligens noe mindre rust?....Dog er disse sjeldne å se til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Werther skrev:

Utrolig nok er det ikke samme bil! De ble nok bestilt samtidig. Den tidligere omtalte bilen har manuell kasse og Oslo-skilter (DK hvis jeg husker riktig), mens denne sistnevnte er en hittil "ukjent" i finn-tråden - identisk, men med Arendal-skilter og automat. Og muligens noe mindre rust?....Dog er disse sjeldne å se til salgs.

Mener jeg postet denne med automat en gang også.

Ja, er mindre rust på den. Den med manuell er en del mer angrepet. Mener jeg så den til salgs på Facebook nå nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.6.2018 at 18.22, Slavearbeider'n skrev:

Og @Mickl vel, han vadde vel denne etter sydenfareren?

Stemmer. Brukte mye tid og penger på å oppgradere motormessig og utseende. Vant 1.plass på vårtreffet våres og Beste E90-93 på GS treffet. En dag tok jeg så hardt ned i med fronten at skjermene og fronten sprakk. Da ga jeg faen og la den ut på finn. Ble solgt etter 5min for 350.000,-

Nå har han forandret utseende vertfall. Montert M3 front på en ikke M3, noe jeg ikke liker :D 

Endret av Mickl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiet av entusiast? Kan ikke være mye entusiast når bilen kun er blitt kjørt 60 mil på drøyt ett år. Har vel såvidt fylt tanken en gang tenker jeg. Nei tror nok heller vi skal kalle eier for spekulant :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=121954498

Grisebillig E46 M3 til folket!

Dette virker i tillegg som et skikkelig bra kjøp!

Jeg sendte melding til han og sa han måtte sette opp prisen til 350.000,- øyeblikkelig :D

Han trengte visst penger til andre prosjekt, så her må dere slå til!

@danskiii??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...