Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Evenol skrev:

Sorry altså, men den går jeg ikke med på. Den er f.eks slitt på standard-stedene innvendig; rundt startknapp, girkule, rattdeksel og den har den lille, gamle iDriven.

Jeg ga rett i overkant av 400' for min 09' E92 M3, og den var i svært bra stand(!). Nye iDriven m/stor skjerm også.

For all del, du gjør akkurat som du vil, men jeg ønsker bare å gi deg et råd; kjøp M3. Du kommer til å bli så mye mer fornøyd. :)

Den har vel den nye iDriven? Liten skjerm riktignok. Det er jo en 09mod.

Du har nok helt rett. Jeg ser mer og mer på M3. 335i’en er uansett ikke aktuell over 350k 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Matsmeisel skrev:

Den har vel den nye iDriven? Liten skjerm riktignok. Det er jo en 09mod.

Du har nok helt rett. Jeg ser mer og mer på M3. 335i’en er uansett ikke aktuell over 350k 😊

 

Riktig, jeg så feil vedr. ny/gammel iDrive. :) Nice, kan garantere at du blir fornøyd med en M3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, awt skrev:

09-modell med liten skjerm = gammel iDrive. :)

Selv om den hadde hatt ny hadde den fortsatt vært søppel så lenge det er liten skjerm.

Du har helt rett, awt. Ser at dette er den gamle typen når jeg sammenligner med min.
@Matsmeisel ; FYI. :)

Har en kamerat som selger sin F80 M3, denne er speccet helt riktig etter min smak!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122346042&fks=122346042

Endret av Evenol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Evenol skrev:

Har en kamerat som selger sin F80 M3, denne er speccet helt riktig etter min smak!
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122346042&fks=122346042

 

Den var sneisen. Bare byttet ut skinnet med standard delskinn, manuell kasse og lakkert tak i bilens farge så er vi der! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Evenol skrev:

Har en kamerat som selger sin F80 M3, denne er speccet helt riktig etter min smak!
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122346042&fks=122346042

Mangler skinntrukket dashbord, som var et "must" for meg når jeg kjøpte min. Og surround view, men det er mest for å få alle knappene i midtkonsollen. Liker fargen godt selv om jeg ikke turte å velge den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge US-blinkere i frontfangeren, stygg speedometer som har både MPH oh KPH, latterlige hjul som har subbet seg til rust i samtlige (?) hjulbuer + andre fantastiske anmerkninger fra NAF:

*Utslitte bremser foran, nesten utslitte bak
*For høyt oljenivå
*Oljesvetting motor.
*Problem med avgass

For 350k finner man bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Evenol skrev:

Du har helt rett, awt. Ser at dette er den gamle typen når jeg sammenligner med min.
@Matsmeisel ; FYI. :)

Har en kamerat som selger sin F80 M3, denne er speccet helt riktig etter min smak!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122346042&fks=122346042

For en bil! Har alt riktig utstyr. Skulle vært manuell etter min smak😊 Uten at jeg vet om de i det hele tatt kom med manuell😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.C. skrev:

Stygge US-blinkere i frontfangeren, stygg speedometer som har både MPH oh KPH, latterlige hjul som har subbet seg til rust i samtlige (?) hjulbuer + andre fantastiske anmerkninger fra NAF:

*Utslitte bremser foran, nesten utslitte bak
*For høyt oljenivå
*Oljesvetting motor.
*Problem med avgass

For 350k finner man bedre.

Definitivt en sliten bil ja. Og jeg er alltid skeptisk når folk skal selge videre etter så kort tid; denne er førstegangsregistrert i Norge 28.05.18... :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...