bmwgreg90 Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Performance! Hadde det i e82 og den både såg rått ut, og føltes digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Jeg synes Performance-kulen er litt for kantete på toppen, og ligger derfor ikke like godt i hånden. Jeg synes også skinn er bedre å ta på enn alcantara, så det sier seg selv hva mitt valg ville vært. Har forøvrig 1M-girkulene i begge bilene (ZHP er et amerikansk tullenavn ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Hva med performance kula fra e90? Da slipper du den karbonen, hvis ikke m sport kula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Performance er nå noe ikke alle har, så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 får vel hive meg på ZHP toget her og si ZHP ZHP ZHP! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Og jeg sier ZHP en gang til, fordi den fortjener det andreaskarm og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Jeg synes Performance-kulen er litt for kantete på toppen, og ligger derfor ikke like godt i hånden. Jeg synes også skinn er bedre å ta på enn alcantara, så det sier seg selv hva mitt valg ville vært. Har forøvrig 1M-girkulene i begge bilene (ZHP er et amerikansk tullenavn ). Nå heter den vel strengt tatt ingen 1M kule heller da Den var jo i salg lenge føe 1M var i produksjon. Men den går under flere navn. M-tech, shortshift, m-sport og sikkert andre jeg ikke har hørt. Men det er riktig at ZHP er koe amerikansk pakkegreier. Samme med m-tech felger og. Der synes de det er kjekt å kalle dem MVS 1, 2, 3. Løgnasser. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Jada, jeg vet det, men den jeg har i 1-serien kommer faktisk fra en 1M. Jeg aner ikke når den først dukket opp, men den jeg har i e61-en fantes til de fleste e46-er ser jeg (delenummer 25117896886). Ellers får man jo disse med lys i også (fra F10 M5), men de må bestilles fra USA. Koed o.l. har ikke mulighet til å skaffe disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Stemmer. Jeg kjøpte min første som var i børstet alu til E46en ganske kjapt etter at jeg kjøpte bilen i 2001. Hadde vært stilig med en med lys i Regner med det er likt som de vanlige med amber belysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Jeg har hatt begge to. M kulen i E46en sammen med shortshift, og performance kulen i 1 serien uten shortshift. Jeg må si at tyngden og det at performance kulen er bedre å holde i gjør at jeg velger den, uten tvil. I tillegg så ser den bedre ut og er noe ikke alle har. bmwgreg90 og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 ser det er veldig delte meninger på temaet og godt er det jeg er jo litt der at performance er jo noe som veldig få med f3x har men m kulen har jo alle som er levert med msport orginalt hvordan kan det være så vanskelig og velge mellom girkuler liksom! tror jeg må kjøpe noe annet til bilen så hele gir kulen er glemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Og siden du ikke klarer å bestemme deg kjøper du den jeg har liggende http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=66826759 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Hehe kjøper nok ZHP ja, skal bestille neste uke så bilen blir klar til et mulig salg over ny året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Den er flott, bilen din Lurer faktisk på om vi kjørte forbi hverandre for noen dager siden.. Lignet i hvertfall på din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 26, 2015 Share Skrevet Desember 26, 2015 Skal du selge bilen allerede etter alt du har gjort med den? Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå