Gå til innhold

Stian's F30 sakhir orange *Performance eller ZHP?*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes Performance-kulen er litt for kantete på toppen, og ligger derfor ikke like godt i hånden. Jeg synes også skinn er bedre å ta på enn alcantara, så det sier seg selv hva mitt valg ville vært. :) Har forøvrig 1M-girkulene i begge bilene (ZHP er et amerikansk tullenavn :D).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Performance-kulen er litt for kantete på toppen, og ligger derfor ikke like godt i hånden. Jeg synes også skinn er bedre å ta på enn alcantara, så det sier seg selv hva mitt valg ville vært. :) Har forøvrig 1M-girkulene i begge bilene (ZHP er et amerikansk tullenavn :D).

Nå heter den vel strengt tatt ingen 1M kule heller da :P Den var jo i salg lenge føe 1M var i produksjon. Men den går under flere navn. M-tech, shortshift, m-sport og sikkert andre jeg ikke har hørt. Men det er riktig at ZHP er koe amerikansk pakkegreier. Samme med m-tech felger og. Der synes de det er kjekt å kalle dem MVS 1, 2, 3. Løgnasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet det, men den jeg har i 1-serien kommer faktisk fra en 1M. :D

 

Jeg aner ikke når den først dukket opp, men den jeg har i e61-en fantes til de fleste e46-er ser jeg (delenummer 25117896886).

 

Ellers får man jo disse med lys i også (fra F10 M5), men de må bestilles fra USA. Koed o.l. har ikke mulighet til å skaffe disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Jeg kjøpte min første som var i børstet alu til E46en ganske kjapt etter at jeg kjøpte bilen i 2001.

 

Hadde vært stilig med en med lys i :) Regner med det er likt som de vanlige med amber belysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er veldig delte meninger på temaet og godt er det :) 

 

jeg er jo litt der at performance er jo noe som veldig få med f3x har men m kulen har jo alle som er levert med msport orginalt :P 

 

hvordan kan det være så vanskelig og velge mellom girkuler liksom! 

 

tror jeg må kjøpe noe annet til bilen så hele gir kulen er glemt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...