Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det er en fin glippe mellom setet og der skulderbladene begynner, og oppover. Jeg har lang og bred rygg, så sportsseter i biler som e-golf er for smale. Store og harde sidestøtter, gjør at jeg må sitte skjevt/vridd i setet. Har aldri prøvd komfort eller contourseter, så M3/M5 setet er det beste jeg har prøvd foreløpig :) Ser ut som den øverste knekken på setet hadde vært noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargeprøve fra leatherique er sendt, så det blir spennende å se fargen live når den kommer. De hadde ikke fargekoden på BMW rust brown, men de fant en fra Jaguar som ligner.

 

Ble tomt i bilen uten seter :P

22615029089_d7a21db706_b.jpg

 

Forskjellen på contour stolene og M5 stolene.

22386057313_4b4405466f_b.jpg

23018337331_47bc8aaa0f_b.jpg

 

Så har jeg fått modifisert E38 armlene over på E39 basen.

22973232142_935c03fcf4_b.jpg

22594492729_0d507017fd_b.jpg

Endret av MagnusHN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjell på dei stolane, ja :P Veit du vektforskjellen på dei?

Har ikke veid de, men når jeg løftet de var contour stolene litt tyngre. Men det er heller ikke noe overraskelse da de er større :)

 

M5 stolene ser jo mye bedre ut i mine øyner da, men sikkert mere behaglig disse contour stolene. 

M5 stolene er kule de, hadde sikkert beholdt de om jeg fikk sydd om baksetene til fornufig pris. Men contour stolene er for meg drømmen i E38/E39 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ganske mørk, men ser også veldig bra ut. :) Har de ikke større spekter på brunfargene enn det fargekarte du la ut her?

Fargekartet jeg la ut var fra en nettside jeg fant bare. Han trudde sikkert at bmw rust og jaguar rust var ganske like, siden bilfabrikatene som regel har samme navn på samme farge. Men han hadde caramel og skulle blande en som var litt mørkere. Så det blir spennende å se :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvordan fargen blir, men jeg syes nok muligens at fargeprøven du fikk ble litt for mørk/rød?

 

Om du ikke har bestilt blanding ennå, så ville jeg muligens sjekket ut Amaro Brown fra F01 eller Golden Brown fra F3x.

 

$T2eC16d,!zMFIdEp8OZIBSHnCdimm!~~_4.JPG

 

4c59d569-8d8e-6e22.jpg

 

bmw-individual-program-showcased-on-4-se

Er enig i det! Amaro brown er absolutt en fin farge. Men ser ikke ut til at de har fargekoder til alle BMW farger. Så da må han evnt skanne en skinnbit som er i den fargen, eller blande selv. Rustbrown ligger ikke sååå langt unna amaro brown, den er litt mørkere. Blir spennende å se hva han kommer opp med.

 

På de bildene der så ser det ut som at du har fått min fargeprøve og visa versa.  :-s

Er det sånn farge du hadde tenkt på, Frode? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...