Thomas Hansen Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hei. Dette er mitt første innlegg på Bimmers.no Felger ble bestilt før bilen ble hentet, og var ferdigmontert ved overlevering. så jeg var veldig spent på hvordan Hypertrack felgene passet på bilen. 20" 245, 285 dekk. På vei hjem ble chrome nyrene byttet ut med sorte performance nyrer. Den er nå vokset med dodo juice hardvoks for vinteren. etterhvert tenker jeg og oppgradere stereo, hvite lys i angel eyes og grøftelys, ryggekamera, finne en løsning for og spille av musikk via iphone og bluetooth. (nå fungerer kun tlf. samtaler over bluetooth, musikk via aux, og kun lading av tlf via USB. glassdør til bakluke sluttet og virke en uke etter kjøp, så jeg regner med ledningsnett må utbedres bak også. Er det mulig dette dekkes av bruktbilgarantien?? Bilen har forøvrig sort skin med sort interiør, tak og lister. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Pen BMW detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Flott eksemplar! Kledde hypertrackene. Hadde disse på min hvite før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Pen E61 Grattis med BMW !!! Har du noen interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Flott bil:-) gjerne ta noen interiør shots:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Gratulerer med tøff bil og velkommen til forumet +1 til interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Gratulerer med bilkjøp. Når det gjelder musikkavspilling fra iPhone får du full funksjonalitet om du bruker Y-kabel. Se mer om dette, og litt om bluetooth-avspilling her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Flott bil ja, som nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Må si du har fått deg en flott bil! Felgene passet utmerket synst jeg, hm... Spent på interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Gratuler med nydelig e61!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hansen Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Takk for tilbakemeldinger. jeg er bortreist på jobb nå, men skal få tatt interiørbilder når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Gratulerer med flott E61. Begynner å bli fornuftige priser på disse etterhvert, så E6* kan by på mye glede. Kos deg med bilen, oppgraderingene virker fornuftige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå