Trøndern Kim Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Har bestilt meg ny x5 med Harman Cardon lydanlegg. Er det noen som har hørt dette anlegget kontra Bang Olufsen og som kan komme med +er og -er? Endret April 26, 2016 av Trøndern Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Det er vel STOR prisforskjell på disse to hvis det er snakk om siste X5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Ja, det er snakk om 43000kr. Så derfor bør det være myyye bedre.. Derfor jeg lurer på om noen har hørt forskjellen på disse to alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Jeg har ikke særlig erfaring med B&O, men leser svært mye positivt om det i forhold til Harman Kardon. De fleste sier at det er ekstrem forskjell, men at det kanskje spesielt er på høye frekvenser man virkelig merker det. Når det er sagt, ville jeg helt klart vurdert dette nøye uavhengig om det er "enorm" forskjell og ikke, da det designmessig er verdt (nesten) hele summen. Nå vet jeg ikke hvilken fargekombinasjon du har valgt, men de børstede høyttalerdekslene gir et utrolig fint og eksklusivt samspill med interiøret ellers. I tillegg har de bakgrunnsbelysning, og det er ikke akkurat dumt om du bestiller ambientbelysning også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 Ambient belysning er bestilt. Bilen er bestilt med allt unntat nightvision, keramisk omramming knapper og b&o. Syntes Harman c anlegget spillet bra, men savnet den dyp dype bassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 B&O har mye bass om du er ute etter det. Kjempe fornøyd med B&O i min hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 (endret) Kjøp bil med den minste pakken, lever bilen til foreksempel Nautiluz, så har du plutselig noe som får B&O til å hørest ut som en bærbar fm radio til 199,- fra europris. Prisen blir nok det samme, men da får du noe som faktisk lager godlyd og ikke bare er stygg med lommeboka. Endret November 23, 2014 av Håskjold Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Det hadde jeg aldri gjort i en splitter ny bil. Fredrik 90, Hansh og SweetBMW reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 Blir nok ikke noe stereotukkling i denne nei johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 23, 2014 Forfatter Share Skrevet November 23, 2014 (endret) Her er forøvrig utstyrslisten Eneste jeg tenkte å kjøpe utenom er vossen vfs1 22" sommerhjul Endret November 23, 2014 av Trøndern Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Ikke for å klage, men fargen var kanskje litt kjedelig. Jeg har riktignok den fargen selv, men jeg kjøpte bruktbil. Så jeg kunne ikke velge selv. Får man ikke instrumentpanel med utøvet innhold eller er det inni en annen pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Du tenker på dette her: Vurderte å bestille til min fra BimmerTech men dropper det etter å ha sett en del videoer. Ble litt for mye av det gode for min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Om du er en musikk elsker så gå for B&O, det koster mye ekstra men er du blandt de som setter pris på lyd så vil de kanskje irritere deg at du ikke får den lyden du vil ha helt på topp. Men er du som meg og de fleste andre som liker å spille høyt men ikke er HIFI entusiast så holder HK anlegget i lange baner Ikke engang tenk på å ettermonter noe som helst, det er nesten komisk at det blir foreslått over her når det er snakk om en splitter ny X5 til sikkert langt over en mill Hva slags motor har du valgt? Det er for min del vel så viktig om ikke viktigere enn fullspekket utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Jo det er utvidet speedometer med stor skjerm som er bestilt. Er også bestilt med full utvendig performancepakke som er i Carbon. Dette syns jeg passet bra med den grå fargen. Bilen blir også senket 45mm f og 35mm b før jeg får den. Har bestilt med M50d motor. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Den bilen blir nok stilig! Det er fint å se at noen tar seg råd til nok motor! Kanskje man ser den her i bartebyen etterhvert? Når er levering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå