Freakshow Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 On 18.8.2016 at 1.56, ZGasi skrev: Har både aux og bluetooth, men dessverre ikke noe usb :/ det hadde vært veldig kjekt, kunne da også ladet iphonen samtidig tenker jeg kansksje du har en eldre model en meg? jeg har hvertfall alle 3, bruker kun usb da det er lading i tillegg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet August 22, 2016 Forfatter Share Skrevet August 22, 2016 Oh kjipt! For det hadde vært deilig haha! Nå er ihvertfall vannpumpa bytta og eksosen sveisa igjen til original. Ble litt for mye lyd med den setupen jeg hadde før, cut outs før lyddemperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Sotet frontlykter og blinklys i dag fornøyd, akkurat slik jeg ville ha det. Nå blir svarte nyrer og fjerne alpina-skrifta på leppa neste. All black! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Røed Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Veldig pen bil du har Kunne tenkt meg e38 selv, og da skulle den vært sånn som din er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet August 25, 2016 Share Skrevet August 25, 2016 Fin den bilen din Mr Gasi, flott eksemplar av en E38 Om du noen gang skal selge de felgene dibser jeg det salget Selvom jeg ikke har E38 (enda) vil jeg fortsatt ha dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 (endret) Har ikke skrevet her på en veldig god stund nå. Er fordi det ikke har skjedd så mye med bilen, frem til nå! Har hatt diffhavari, og driver å monterer ny diff nå. Bilen ble heller ikke godkjent for EU, så nå driver jeg å fikser litt på understellet også. For dere som husker, så kjøpte jeg helt nye michelin-dekk i fjor sommer. Og nå har de blitt så slitte på innsiden foran, at jeg måtte bytte dem før etterkontroll av eu. Dette skyldes at personen som foretok 4hjulskontroll på bilen sist gjorde det helt feil med helt feil spissing. Bytter nå til ny sporestang, nye endeledd og en ny nedre bærearm. Samt nye dekk foran. Har også kjøpt meg KW coilovere 😬 Dette var egentlig ikke planen, da jeg var fornøyd med m-sport høyden min, men fikk såpass bra pris på dette at jeg ikke kunne motstå. Sier ikke nei takk til stivere e38. Tenker jeg monterer dem om noen uker, etter jeg har fått godkjent bilen Endret Juni 6, 2017 av ZGasi BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Lenge siden sist! Bilen ser fortsatt bra ut Ikke helt fan av tauekroken framme, men din bil Blir nok bra med KW, har lyst på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 3 minutter siden, DanielStance skrev: Lenge siden sist! Bilen ser fortsatt bra ut Ikke helt fan av tauekroken framme, men din bil Blir nok bra med KW, har lyst på det selv Ikke helt glad i den selv, men er kun noe jeg prøvde ut av kjedsomhet Tusen takk! :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 4 minutter siden, ZGasi skrev: Ikke helt glad i den selv, men er kun noe jeg prøvde ut av kjedsomhet Tusen takk! :)) Hehe ser den Syns E38 er litt for "classy" til sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Dette var en fin skute :). E38 er uber nais . Kw blir nok ssker på denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 Helt enig og tusen takk! :)) Fått meg ny frontrute, og skal på etterkontroll i morgen. Om den blir godkjent, vurderer jeg å montere senkesettet så fort jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 8, 2017 Share Skrevet Juni 8, 2017 jeg drømmer litt om 730d om dagen. 730i er litt tørst og slapp. men den har en nydelig gange og lyd da.. hvilken kw gikk du for? jeg vurderte lenge kw street comfort på 740n jeg hadde, men det ble ikke noe av pga pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganz gut Skrevet Juni 9, 2017 Share Skrevet Juni 9, 2017 Jeg har lest over denne tråden nå. Spennende å følge med på utviklingen, og jeg vil takke deg for at du gidder å legge ut bilder mens du jobber. Er blitt en veldig kul bil, og som tidligere E38-eier gjør det meg glad å se en entusiast i sving. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 On 8.6.2017 at 20.29, space-ace skrev: jeg drømmer litt om 730d om dagen. 730i er litt tørst og slapp. men den har en nydelig gange og lyd da.. hvilken kw gikk du for? jeg vurderte lenge kw street comfort på 740n jeg hadde, men det ble ikke noe av pga pris. Litt motsatt med meg da, ikke så tørst og har nok futt i seg har dessverre ikke noe fin lyd i dieselen da :/ gikk for v1 On 9.6.2017 at 12.57, Ganz gut skrev: Jeg har lest over denne tråden nå. Spennende å følge med på utviklingen, og jeg vil takke deg for at du gidder å legge ut bilder mens du jobber. Er blitt en veldig kul bil, og som tidligere E38-eier gjør det meg glad å se en entusiast i sving. Stå på! Tusen takk for en fin kommentar sånt gjør meg glad! Bilen er nå godkjent, og tenker å montere coiloverne så fort jeg har noe ledig tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå