ArneR. Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Ny familiebil på plass. Ble en 2013 F11 M550d. Det er en Individual, greit utstyrt med 13k på telleren. Her er modifiseringen i gang før skiltene er bestilt engang hehe. Elektrisk hengerfeste, karbondiffuser, toning av fremruter og foliering av kromlist på håndtak. Eller så er H&R fjærer bestilt, og den skal få karbongrill, karbondeksler rundt sideblinklysene, karbonmerker og karbonsplitter.Så blir det mest sannsynlig 21" hjul med karbonsenter. Ikke ren karbon dessverre. Er nok bare et tynt lag med ekte karbon utenpå aluminium, men ser utrolig rått ut. Blir kanskje full eksosbytte også, men litt usikker angående det ennå. Utstyrsliste: 2NB - 19" originale BMW M lettmetallfelger, design Dobbelteke 351 M RFTXE7 - BMW Individual – Interiørlister av høyglanssort pianolakk248 - Varme i ratt258 - Sommerdekk av type Runflat2TB - Sportsautomat2VA - Adaptive Drive2VB - Dekktrykksmonitor302 - Alarm316 - Automatisk baklukebetjening319 - Integrert universalfjernbetjening (HomeLink)320 - Bortfall av modellbetegnelse322 - Comfort access323 - Soft-Close automatikk for dørene337 - M-Sportspakke358 - Klimakomfort frontrue3AG - Ryggekamera3MC - BMW Individual Takrails Shadow Line høyglans402 - Panoramasoltak i glass418 - Bagasjeromspakke423 - Gulvmatter i velour428 - Varseltrekant og førstehjelpssett430 - Automatisk avblendbart innvendig og utvendige speil431 - Automatisk avblendbart innvendig speil441 - Røkepakke456 - Komfortseter fram, elektrisk justerbare488 - Korsryggstøtte, fram494 - Oppvarmbare forseter496 - Oppvarmbare bakseter4UR - Ambient light4U1 - Keramiske innfatninger for kontroller4U2 - Driving Experience Controll med ECO PRO4NB - Klimaautomatikk med 4 soner502 - Lyktespylersystem508 - Park Distance Control (PDC), fram og bak522 - Xenon for nær- og fjernlys524 - Adaptive kjørelys575 - Ekstra 12V-uttak5AC - Fjernlysassistent5AD - Lane Departure Warning5AG - Lane Change Warning5DF - Active Cruise Control med Stop&Go funksjon5DL - Surround View 8.200609 - Navigasjonssystem Professional610 - Head-Up Display612 - BMW Assist614 - Internett615 - Utvidet BMW Online informasjon616 - BMW Online633 - Forberedelse for kompatibel mobiltelefon med Bluetoothgrensesnitt677 - HiFi høyttalersystem Professional6NF - Utvidet musikkgrensesnitt for smartphones6NL - Utvidet Bluetooth + USB tilkobling6NR - APPS6WA - Multifunksjonal Instrumentdisplay710 - BMW M Sportsratt i skinn715 - BMW M Aerodynamikkpakke761 - BMW Individual - Solbeskyttende vinduer775 - BMW Individual - Innertaktrekk antrasitt8TF - Aktiv fotgjengerbeskyttelse8TH - Speed-limit info Farge: 475 – BMW Individual – Safirsort metallicInteriør: NASW – Eksklusivt Nappaskinn i utvidet omfang av farge Sort Så selv om lyden er ufattelig mye tristere enn M5`en, så beveger nåla seg like fort eller en smule fortere fra 0-100. Ikke verst for en diesel. bmwgreg90, vinge87, MartinBa og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Gratulerer! Godt utstyrt, både under panseret og på teknikk-fronten, denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Gratulerer med et smykke av en bil. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Gratulerer med et dieselmonster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Gratulerer med beist! Fine planer også Hvordan er forbruket på en slik, egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Grattis med fet bil, spent på og se hvordan sluttresultatet blir. 535n du hadde ble jo ganske rå til slutt. Ser ut som at du har fått tak i en med mye utstyr også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Gratulerer med drømmebil! Er ikke dette din andre M550d? Endret Januar 28, 2015 av tobiasw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Gratulerer med en fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Gratulerer med drømmebil! Er ikke dette din andre M550d? Du tenker nok sikkert på den hvite 535d F11en han hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Du tenker nok sikkert på den hvite 535d F11en han hadde. Ja, husker godt den Bare mener å huske at han skulle ha seg M550d (og det var vel 1-2 år siden). Kanskje dette er den rette han har ventet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Hehe. Stemmer i hvert fall at jeg har vært treg med å skaffe denne. Men hadde en E60 M5 en stund. Fantastisk bil, men ble litt lei av å fylle bensin annenhver dag hehe. Den er oppgitt til: Bykjøring i l/mil 0,77Landeveiskjøring i l/mil 0,55Blandet kjøring i l/mil 0,63 Disse tallene tviler jeg litt på. Ser jeg ligger på rundt literen på bykjøring. Men har bare kjørt 2 mil med den, så har ikke så mye visdom å komme med dessverre. Har egentlig skaffet det meste. Men det gjenstår å handle felger. Driver å leter etter disse nå. Litt kjedelig med den høye dollaren. Vet bare at jeg skal ha 21", og det blir kanskje de samme som jeg hadde sist. Sliter med å finne noen jeg liker bedre. Liker konkave felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Endelig dukker denne tråden opp. Har ventet som et lite barn siden du sa du var på utkikk etter M550. Denne tråden blir uten tvil en glede og inspirasjon å følge. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Stillig den M550d'en der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 (endret) Disse tallene tviler jeg litt på. Ser jeg ligger på rundt literen på bykjøring. Men har bare kjørt 2 mil med den, så har ikke så mye visdom å komme med dessverre. Jeg brukte 0,9-1 liter på mila med langkjøring når jeg kjørte E39 520i, så det der er ikke til å klage på med et slikt beist under panseret! Endret Januar 28, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Jeg brukte 0,9-1 liter på mila med langkjøring når jeg kjørte E39 520i, så det der er ikke til å klage på med et slikt beist under panseret! Den første bimmeren min var en E34, 520i. Der rant bensinen rett gjennom virket det som hehe. Ble litt mer økonomisk når eg gikk over til 50/50, bensin/E85. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå