Gabz Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Veldig lyst på den kula selv, men er så dyr overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) Veldig lyst på den kula selv, men er så dyr overalt.. Høres merkelig ut, men den er uansett verdt det! Blir noe helt annet å Gire med den. Superdigg! Endret August 22, 2015 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) Blir absolutt å investere i når jeg har råd, ja! Endret August 22, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 23, 2015 Forfatter Share Skrevet August 23, 2015 Er dem beste kula å oppdrive til Bmw etter min mening. Kula brukes på de manuelle nye M5 og M6 i statene. Men med lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2015 Share Skrevet August 23, 2015 Jeg prøvde å kjøpe en slik med lys via Koed, men det gikk ikke gitt. Endte opp med en uten lys, da jeg syntes det ble for dyrt å "importere" en. Forøvrig samme girkule i 1M også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Teaser på ferdig lakkerte bremser: Walkabout, danskiii, sv90 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Ææææsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Pulverlakkerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 25, 2015 Forfatter Share Skrevet August 25, 2015 Nei, det er vanlig bil-lakk. Logoene er varmebestandig med klarlakk over danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Da ble Z4en levert ESS for montering av godsaker. Blir første Z4 med N52 de monterer kompressor på. Så kitet blir utviklet på min bil Har også oppgradert til Stage 1+, så håper jeg det gir litt mer... Endret August 26, 2015 av bmwZ HPVL, danskiii, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Smiler meg gjennom tråden ! Kudos for meget pent eksemplar, fargen ble helt rå og resten av mods er jo nydelig utført Spennende med presse prosjekt også. Stå på! Noen antydning på krefter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 26, 2015 Forfatter Share Skrevet August 26, 2015 Smiler meg gjennom tråden ! Kudos for meget pent eksemplar, fargen ble helt rå og resten av mods er jo nydelig utført Spennende med presse prosjekt også. Stå på! Noen antydning på krefter ? Veldig hyggelig, takk. Håper på rundt 290whp som vil tilsvare 350hk i motor. Vi får se Skulebollen og Krika reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 27, 2015 Share Skrevet August 27, 2015 Blir veldig bra med kompressor! Er vel testet en god del på 3-serie med n52 over flere år gjennom ESS. Lest om flere i statene som har gjort det med hell Synd de ikke har det til n53.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå