bmwZ Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 On Tuesday, March 08, 2016 at 19.56, Freakshow skrev: herregud! helperverst! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2016 14 timer siden, andreaskarm skrev: Det ble innertier med de felgene der.. Fantastisk jobb du gjør.. Bilen ser fantastisk ut Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Dette ble rått ja!! 😁👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Det der ble veldig riktig!! edit: ...selv om jeg i utgangspunktet ikke er veldig fan av sorte felger, passet det veldig bra med fargen på bilen. Endret Mars 10, 2016 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 En liten photoshoot ble det tid til i dag, fikk også montert litt mer småsnacks Nye led skiltlys fra Z4 E89 Nye originale alu pedaler Valgte trekke om fothviler i alcantara, så nå blir all kjøring med tøffler Nye velour matter med skinn kant og røde sømmer Interiøret nærmer seg ferdig nå, er kun noe småtteri å fikse på Siden alcantara rattet fort blir slitt, har jeg kjøpt meg hansker som matcher interiøret Marius2002, hsd, flobben og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 Nydelig som alltid! Blir utrolig bra å se denne helt ferdig Sykt hvor gjennomført denne har blitt! Råeste Z4'en jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Nydelig som alltid! Blir utrolig bra å se denne helt ferdig Sykt hvor gjennomført denne har blitt! Råeste Z4'en jeg har sett noen gang. Takk Gabz! Er ikke lenge til jeg er klar for noen bilder av bilen. Er du fortsatt keen på hjelpe meg med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 fy faen er helt perverst! alt er bare midt i blinken og de røde beltene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 8 timer siden, bmwZ skrev: Er du fortsatt keen på hjelpe meg med det? Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 4 timer siden, Gabz skrev: Selvsagt! Det er perfekt, gleder meg til å tatt noen proffe bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Og jeg gleder meg stort til å se den i virkeligheten! Kanskje få til en liten ride-along også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Imponererde alt det du har gjort med denne, ser utrolig tøff ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 3 timer siden, bmwZ skrev: Det er perfekt, gleder meg til å tatt noen proffe bilder av bilen Skulle ha fått tatt bilder med ekstern blits rundt om bilen, fått frem effekten av lakken og fått lyst opp felgene så de kommer til sin rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Utrolig gjennomført dette her ja. Må absolutt få sett denne live pluss tatt en liten fotoseanse sammen selv om min faller litt i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå