Gabz Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Flott oppgradering! Det originale rattet der ser ikke ut i måneskinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 (endret) Originalrattet er ikke mye pent nei.. Dashboard med koppholdere (og HUD) frister ja! Har også fått ferdig kanal v.side på E36en, så nå er planen å bytte hjulbuer bak og litt rustsveising i bagasjerom, motorrom og h.side Endret Juni 2, 2016 av Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Ja, det ble lekkert med nytt ratt. Det er morsomt at det i svært mange tilfeller kun er nødvendig med småting for at bilen skal få et helt annet uttrykk. Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 (endret) Har endelig fått montert høyglans shadowline lister. Resultatet ble utrolig pent. Har også byttet til halogen AE, tåkelys og skiltlys. Fått byttet bremser foran og bak også, originalt selvfølgelig. Smurt og strammet opp håndbrekket. Godt med bremser uten kast og et håndbrekk som tar godt. Har og kjøpt en ny bil, ga opp E36en jeg holdt på med og hentet en 328i coupe i Stavanger for noen uker siden. Meget ryddig original M-tech bil med safrangelb interiør, 18 knappers OBC og digital klima Endret September 3, 2016 av Jokkke Walkabout, Ivrig86, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Høyglans gjør veldig mye. Liker også at du har valgt halogen over alt. Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Høyglans shadowline gjør utrolig mye for utseendet! Syns de matte shadowline listene ser litt "billig" ut på en måte. Veldig tøff den E60en Så veldig pen ut den nye E36en Noe planer for den? Blå biler kler veldig godt å ha interiør i sånne farger som du har på både E36 og E60! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 Høyglans lister gjør alt! Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen! Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. minim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Ble meget bra Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 32 minutter siden, Jokkke skrev: Høyglans lister gjør alt! Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen! Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. Ja Har lyst å ha det på min E38, men tror ikke man fikk det på de. Hellakkering i samme farge da eller? Noe planer for felger/senk eller noe sånt? Er enig med deg, syns den skal ha manuell når det er en coupe med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 57 minutes ago, Jokkke said: Høyglans lister gjør alt! Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen! Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. Hvordan var fremgangsmåten på å skifte disse listene? Fant du de brukt eller kjøpt du nytt? Må få tak på et sett til min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 @DanielStance Tror du fikk høyglans sorte lister på E38, fikk det på E39 vet jeg. Kan vel alltids lakkere listene blank sort Blir samme farge ja, kanskje 60/40 senk og noen style 24 double spoke felger. @minim Ikke så vanskelig å skifte. Demonterte ikke så mye på fordørene. Tok ned vinduene og trakk utav gummipakningen på det brede dekselet. Er skrudd med 3 stjerneskruer bak pakningne. Bak må dørtrekk av og plastramme av for å komme til ene listen, den er skrudd fra baksiden. Og vinduene helt ned, og trekke ut pakningen for å komme til skruene. Kom faktisk over disse listene på ebay.co.uk, til en grei pris. Standen var veldig bra! Polerte de opp før jeg monterte de. En list hadde desverre litt rust/korrosjon. Det ligger ute ett sett til av samme selger ser jeg. Løp å kjøp! http://m.ebay.co.uk/itm/Full-set-BMW-E60-E61-M-SPORT-Gloss-BLACK-color-exterior-door-window-trim-trims-/172277506284?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Takk for beskrivelse og lenke. Var mye korrosjon som viste på de bildene (og sikkert mer som ikke viste) så tror jeg får stå over den der. Skal følge litt med på ebay fremover ser jeg Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 1 minutt siden, Jokkke skrev: @DanielStance Tror du fikk høyglans sorte lister på E38, fikk det på E39 vet jeg. Kan vel alltids lakkere listene blank sort Blir samme farge ja, kanskje 60/40 senk og noen style 24 double spoke felger. Har sett det finnes til E39 ja Individual greier tydeligvis Men har ikke sett noe til E38, så må vel kanskje lakkere, eller eventuelt foliere de. Okei. Høres ut som en bra plan det! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 4, 2016 Share Skrevet September 4, 2016 Denne bilen liker jeg godt .:). Alt er riktig gjort uten tvil. E36 så knallbra ut den uten tvil.Fine biler e36 Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Ble veldig bra! Gratulerer også med ny E36, så morsom og velholdt ut Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå