Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom det på plass glasstakluke i går :) Kjøpte fra en huggebil med grått taktrekk, så måtte trekke oppigjen takluketrekket. Har heldigvis en rull liggende :D

Untitled-1_zpsugfrobxf.jpg

Er litt usikker på om jeg liker looken med glassluke eller ikke... Har den gamle liggende, hvis jeg vil bytte tilbake.

Hva synes folket?

• 1 month later...
Skrevet (endret)

Takktakk :D

Satt på nye skilt for rundt en måned siden. Skal prøve å få oppdatert med noen bilder, når vinterdekkene kommer på.

Kjøpte piggfrie dekk i originaldim. 255/45-18 og 235/50-18. Nå er det bare å få tid til å vrenge de på :o

Fulgte med noen 16" falske felger med piggdekk når jeg kjøpte bilen. #1 Jeg kjører ikke falske felger, #2 Jeg kjører ikke 16" på en sånn bil, #3 Jeg kjører ikke med piggdekk.

Så de solgte jeg :)

Endret av rolfi
Skrevet

Helt fantastisk flott bil, en av mine favoritt farger :) Var jeg og Sveigis som møtte deg i Algård, så bra ut i forbifarten ;) Kjørte mørkeblå F10, men du så oss nok ikke.

Skrevet

Dette var da en riktig så lekker bil. Herlig å se E38 i annen farge enn sølv og sort. :)

Takk for det. Skulle egentlig ha svart bil, men når denne kom ut for salg, var det bare å kjøpe :P

Helt fantastisk flott bil, en av mine favoritt farger :) Var jeg og Sveigis som møtte deg i Algård, så bra ut i forbifarten ;) Kjørte mørkeblå F10, men du så oss nok ikke.

Thanks. Det er litt for mange F10er til at jeg klarer å huske de igjen :P sorry

Falske felger faktisk  :-P

Indeed. Dødsfalske! Og med Hakka 8 SUV-dekk.

falskfelg_zpsw7usfip5.jpg

Skrevet

18" vinter dekk er konge å kjøre på. kjører selv samme dim som deg på mine m paralell felger, men michelin xice dekk.

var en del sladding på snø her i desember 2014/ januar februar 2015, da samlet det seg masse snø i felgen og under kjøring så løsnet noe snø og en kjempe vibrasjon i bilen, etter litt fundering og kikking på bil så kom jeg frem til at halve felgen var full i snø og skapte ubalanse hahahaha

Skrevet

18" vinter dekk er konge å kjøre på. kjører selv samme dim som deg på mine m paralell felger, men michelin xice dekk.

var en del sladding på snø her i desember 2014/ januar februar 2015, da samlet det seg masse snø i felgen og under kjøring så løsnet noe snø og en kjempe vibrasjon i bilen, etter litt fundering og kikking på bil så kom jeg frem til at halve felgen var full i snø og skapte ubalanse hahahaha

Jeg liker ikke å kjøre på nordiske vinterdekk, så bestilte noen europeiske. Har grundig vasket, polert og vokset alle felgene med Fusso, så håper snøen bare sklir rett av :P Men det gjenstår å se.

Kjørte forsåvidt med 18" vinterdekk på X5en også, når jeg hadde den... Men det kan ikke akkurat sammenlignes :P

Skrevet

hva er gale med nordiske? eller hvorfor er europeiske bedre? :P

nei kan ikke sammenligne x5 og e38 på 18"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...