Gå til innhold

E38 740d Individual - Estorilblå - Diffhavari side 5


 Share

Anbefalte innlegg

Da kom det på plass glasstakluke i går :) Kjøpte fra en huggebil med grått taktrekk, så måtte trekke oppigjen takluketrekket. Har heldigvis en rull liggende :D

 

Untitled-1_zpsugfrobxf.jpg

 

Er litt usikker på om jeg liker looken med glassluke eller ikke... Har den gamle liggende, hvis jeg vil bytte tilbake.

Hva synes folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takktakk :D

 

Satt på nye skilt for rundt en måned siden. Skal prøve å få oppdatert med noen bilder, når vinterdekkene kommer på.

 

Kjøpte piggfrie dekk i originaldim. 255/45-18 og 235/50-18. Nå er det bare å få tid til å vrenge de på :o

Fulgte med noen 16" falske felger med piggdekk når jeg kjøpte bilen. #1 Jeg kjører ikke falske felger, #2 Jeg kjører ikke 16" på en sånn bil, #3 Jeg kjører ikke med piggdekk.

Så de solgte jeg :)

Endret av rolfi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da en riktig så lekker bil. Herlig å se E38 i annen farge enn sølv og sort. :)

Takk for det. Skulle egentlig ha svart bil, men når denne kom ut for salg, var det bare å kjøpe :P

 

Helt fantastisk flott bil, en av mine favoritt farger :) Var jeg og Sveigis som møtte deg i Algård, så bra ut i forbifarten ;) Kjørte mørkeblå F10, men du så oss nok ikke.

Thanks. Det er litt for mange F10er til at jeg klarer å huske de igjen :P sorry

 

Falske felger faktisk  :-P

Indeed. Dødsfalske! Og med Hakka 8 SUV-dekk.

falskfelg_zpsw7usfip5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" vinter dekk er konge å kjøre på. kjører selv samme dim som deg på mine m paralell felger, men michelin xice dekk.

var en del sladding på snø her i desember 2014/ januar februar 2015, da samlet det seg masse snø i felgen og under kjøring så løsnet noe snø og en kjempe vibrasjon i bilen, etter litt fundering og kikking på bil så kom jeg frem til at halve felgen var full i snø og skapte ubalanse hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" vinter dekk er konge å kjøre på. kjører selv samme dim som deg på mine m paralell felger, men michelin xice dekk.

var en del sladding på snø her i desember 2014/ januar februar 2015, da samlet det seg masse snø i felgen og under kjøring så løsnet noe snø og en kjempe vibrasjon i bilen, etter litt fundering og kikking på bil så kom jeg frem til at halve felgen var full i snø og skapte ubalanse hahahaha

 

Jeg liker ikke å kjøre på nordiske vinterdekk, så bestilte noen europeiske. Har grundig vasket, polert og vokset alle felgene med Fusso, så håper snøen bare sklir rett av :P Men det gjenstår å se.

 

Kjørte forsåvidt med 18" vinterdekk på X5en også, når jeg hadde den... Men det kan ikke akkurat sammenlignes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...