johnja Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 19.5.2015 Det var den store dagen. Jeg og en selger på Bilia reiste til Munchen 18. mai, vi skulle hente min nye M3. Vi ladet opp litt i ett fantastisk sommervær i Munchen, litt mat og god drikke. Ventet egentlig bare på at tirsdagen skulle komme. Etter noen hyggelige timer, kom endelig stunden hvor vi reiste til BMW Welt. Der ble vi tatt i mot av korrekte tyskere som sjekket at vi var de vi ga oss ut for å være. Ble geleidet opp i øverste etasje hvor alt av papirer og info befant seg. alt ble gått grundig gjennom. Etterhvert kom tiden hvor bilen skulle overleveres, vi ble da hentet av en dame som skulle forklare i detalj om alt fra hvordan man åpner panseret, til hvordan tlf skulle parres............vi var sånn passe gira på å komme oss avgårde, skulle trossalt kose oss i 1800km, hjem til Norge. Hun påstod at det var den kjappeste billeveringen hun noensinne hadde hatt, ca 8 min.......... Etter å ha kommet oss ut av Munchen var det strake vegen mot Puttgarden, hvor vi skulle ta ferga over til Røby i Danmark. Vi fant etterhvert ut at det er 2 steder i Tyskland som heter Puttgarden, eller retter sagt det ene stedet skrives, Puttgarten, vi var nesten i Polen, og Det gikk selvfølgelig ikke ferge fra stedet vi kom til, så etter 1100km, ble det 400km ekstra til riktig sted, hipp hurra. Greit med autobahn da gitt... Dweezil, Evenol, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Gratulerer med helt RÅ bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Prøver å få lagt inn bilder men det går så utrolig tregt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Gratulerer med helt rå bil i fantastisk farge! Gleder meg til å se og høre denne rundt i bygda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Høres utrolig gøy ut, pøs på med bilder Artig det der med ho dama på Welt som skal vise hvordan bilen fungerer, jeg hadde bare bedt om å få nøkkelene og kommet meg avgårde i en grisefart. En 40 mils omvei gjør vel ikke noe når man kjører på Autobahn med ny M3, bilen må jo kjøres inn skikkelig johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Fahad, Haukefer og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Grattis med fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Gratulerer med drømmebil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Gratulerer, hvilket interiør farge gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Hehe.. Helt vanvittig Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Skulle gjerne lagt ut flere bilder, men det er jo helt umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer med sykt rå bil! Hørtes ut som en magisk tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Gratulerer med ny grombil! Perfekt farge også, er også spent på interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Morsom bil med svært pen farge! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå