Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt

Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

On 20.4.2016 at 18.31, Gorg skrev:

Høres ut som en som jeg lette etter når jeg skulle handle bil ifjor :) 

Hehe, jeg la den bare på finn, lunken mottakelse. Så ble innbytte hos forhandler til en pris jeg var passelig fornøyd med. Eneste var at jeg måneden før hadde kastet bort penger på Michelin PSS til 225m-felgene.. Hadde jeg fulgt med her inne og sett din hadde jeg nok modifisert idrive etc. Så angrer som nevnt litt på at jeg kvittet meg med den. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 29.4.2016 at 19.16, Gorg skrev:

_MG_8938%201920_zpswgoy7nkk.jpg~original

Da fikk jeg tatt bilde av forholdsvis ren bil med sommerfelgene på!

Er nå nesten sommer her oppe i nord, 10-12 grader er jo nesten nordnorsk sommer :-D

Perfekt oppsett! Ser skikkelig aggressiv ut nå :D

6 timer siden, fupsaker skrev:

Hehe, jeg la den bare på finn, lunken mottakelse. Så ble innbytte hos forhandler til en pris jeg var passelig fornøyd med. Eneste var at jeg måneden før hadde kastet bort penger på Michelin PSS til 225m-felgene.. Hadde jeg fulgt med her inne og sett din hadde jeg nok modifisert idrive etc. Så angrer som nevnt litt på at jeg kvittet meg med den. :wink:

Var den titansølv med lakkert diffuser? Isåfall husker jeg at jeg vurderte å ringe på den, er ikke så mange med KW justerbart. Eneste grunnen til at jeg ikke gjorde det var mangelen på koppholder foran. Så forsvant den, før den dukka opp for salg igjen i Trondheim tror jeg, i høst en gang etter at vi hadde kjøpt vår. Ellers såg den ganske så fin ut med senk og felger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, papertiger skrev:

Perfekt oppsett! Ser skikkelig aggressiv ut nå :D

Var den titansølv med lakkert diffuser? Isåfall husker jeg at jeg vurderte å ringe på den, er ikke så mange med KW justerbart. Eneste grunnen til at jeg ikke gjorde det var mangelen på koppholder foran. Så forsvant den, før den dukka opp for salg igjen i Trondheim tror jeg, i høst en gang etter at vi hadde kjøpt vår. Ellers såg den ganske så fin ut med senk og felger! :)

Ja, men byttet diffuseren til mørk grå for kontrastens skyld. Koppholdermangelen irriterte meg også, men slikt kan man vel gjøre noe med. Den var til salgs i Molde, der jeg byttet den inn. Hvor i landet den er nå vet jeg ikke, men den er original igjen motormessig. Den var ganske fin, ja. :wink: Hadde jeg hatt den lengre ville det blitt NBT, Performance bremser og hjul. Men slik ble det ikke. :wink: Synes din er dønn strøken! Og motoren blir vel raskt 330?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt 1.mai shine, men ble bare en grundig DCN vask. Kjekt å kunne spyle av med vannfilter, så slippe å tørke. I morges var bilen ren og uten vannflekker! 

Fusso fortsetter å overraske, enda en avfettingsrunde uten at det er noe tegn til svekking av beskyttelse..

Fikk lagt på litt Pneu på dekksider, og Protecton Matt i dørkene, rundtom i bagasjerom og luke, samt bensinlokket ( på innsiden). Og Protecton i motorrom.

Her er litt bilder :

_MG_8941%201920_zpsgh2xistq.jpg~original

_MG_8948%201920_zpspvklkone.jpg~original

_MG_8952%201920_zps5evk11hc.jpg~original

_MG_8953%201920_zpsbb7ekchs.jpg~original

Parkert på jobb, viktig å ha god klaring :) 

_MG_8956%201920_zpsetavfw0x.jpg~original

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, fupsaker skrev:

Ja, men byttet diffuseren til mørk grå for kontrastens skyld. Koppholdermangelen irriterte meg også, men slikt kan man vel gjøre noe med. Den var til salgs i Molde, der jeg byttet den inn. Hvor i landet den er nå vet jeg ikke, men den er original igjen motormessig. Den var ganske fin, ja. :wink: Hadde jeg hatt den lengre ville det blitt NBT, Performance bremser og hjul. Men slik ble det ikke. :wink: Synes din er dønn strøken! Og motoren blir vel raskt 330?

Du må bytte hele dashbordet (fra ende til annen) for å få koppholder - det orka jeg ikke :P Tror @Gorg kan skrive under på at biler uten det utgår. Stemmer det var Molde ja.

Takk! Om du tenker chip opp til 330 nivå - ja det kommer med tid og stunder, men blir ikke prioritert nå. Jeg kjører stort sett kun GSXR fra vår til høst, så føler ikke jeg trenger det lille ekstra i disse tidene - men det kommer. Klarer bare ikke bestemme meg for hvilken leverandør jeg skal velge. Hva hadde du? 

Meen, jeg skal prøve å ikke bruke denne tråden til slike avsporinger :) 

2 minutter siden, Gorg skrev:

For å sammenligne sommer (øverst) og vinter (nederst).

Lett å se hvor forskjellig lakken kan oppføre seg i de ulike lysforholdene.

Utrolig forskjell! Ser også like mye forskjell på sporvidden - det kom virkelig fram på bildene. Ser langt mer potent ut på det siste bildet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, papertiger skrev:

Du må bytte hele dashbordet (fra ende til annen) for å få koppholder - det orka jeg ikke :P Tror @Gorg kan skrive under på at biler uten det utgår. Stemmer det var Molde ja.

Takk! Om du tenker chip opp til 330 nivå - ja det kommer med tid og stunder, men blir ikke prioritert nå. Jeg kjører stort sett kun GSXR fra vår til høst, så føler ikke jeg trenger det lille ekstra i disse tidene - men det kommer. Klarer bare ikke bestemme meg for hvilken leverandør jeg skal velge. Hva hadde du? 

Meen, jeg skal prøve å ikke bruke denne tråden til slike avsporinger :) 

Jeg siterte tydeligvis feil, mente til @Gorg. Hehe. Men jeg hadde lik som deg, men i M sport. Hadde 177hk opprinnelig, men brukte Chipsenter.no, har brukt han tidligere og vært svært fornøyd! Får inntrykk av at han vet hva han driver med, veldig ålreit person. Og gir seg ikke før det går! Så kan trygt anbefale han. Dro ikke mer enn ca 214hk ut av min og 440nm. Men FOR en forbedring det ble.. Ny bil. Det kan du for øvrig oppleve ved å oppgradere bilens software for motor og girkasse også. Det gjorde jeg først, den ble mye friskere etter dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg siterte tydeligvis feil, mente til @Gorg. Hehe. Men jeg hadde lik som deg, men i M sport. Hadde 177hk opprinnelig, men brukte Chipsenter.no, har brukt han tidligere og vært svært fornøyd! Får inntrykk av at han vet hva han driver med, veldig ålreit person. Og gir seg ikke før det går! Så kan trygt anbefale han. Dro ikke mer enn ca 214hk ut av min og 440nm. Men FOR en forbedring det ble.. Ny bil. Det kan du for øvrig oppleve ved å oppgradere bilens software for motor og girkasse også. Det gjorde jeg først, den ble mye friskere etter dette. 

Trodde du spurte @papertiger:)

Men ja, er 330i spec på denne. Mangler bare bremsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Gorg skrev:

Noen som vet hvordan det dekslet monteres som er rett over diffusoren på bakfangeren? Ser ut som den har løsnet litt.

to klips og dobbeltsidet teip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...