Gorg Skrevet Juni 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2016 Pæra må inn fra baksida, ulikt slik det er på coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 Blir ikke så mye aktivitet her de neste ukene. Skal rive carporten på huset og utvide den til garasje samt legge nytt tak på huset. ahj, fupsaker, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Må legge ut bilder av garasjeprosjektet, da! Det er er jo alltid spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 23 timer siden, Thundercoil skrev: Må legge ut bilder av garasjeprosjektet, da! Det er er jo alltid spennende Det skal jeg Nå er carporten revet, grunnarbeid neste og så blir det støp av gulv. Skal ha en garasjeport på 300 x 189 (bxh) 330_Simonsen, Thundercoil og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Marius2002, fupsaker, Alfaduden og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Såg da veldig ut som Performance bremser Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Mye mulig Ingen som gadd å kikke når jeg skrev Brembo bremsedeksel, så det er vel ikke noe å satse på 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 2 timer siden, Gorg skrev: Mye mulig Ingen som gadd å kikke når jeg skrev Brembo bremsedeksel, så det er vel ikke noe å satse på 🤓 Haha. Leste dette før i dag og avsto fra å kommentere siden kommentaren ikke ville egnet seg for publisering. Denne flotte bilen med Brembo bremsedeksel liksom... Godt å se at det var snakk om Performance bremser! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 10 minutter siden, M-TECH skrev: Haha. Leste dette før i dag og avsto fra å kommentere siden kommentaren ikke ville egnet seg for publisering. Denne flotte bilen med Brembo bremsedeksel liksom... Godt å se at det var snakk om Performance bremser! Skulle se om noen kom til å reagere på det Ikke mye til respons akkurat Men det er faktisk Brembo som produserer disse for BMW Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 tobiasw, danskiii, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Kom over et komplett sett med BMW Performancebremser på ebay, til omtrent halv pris i Norge inkl frakt og mva++. Så etter 330i/335i (eller d) bremser men fant bare delvis komplett og det ville ikke blitt så billig uansett med eventuelle nye skiver osv. Nå er det bare å holde ut de første 200km med innkjøring før jeg får testet disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 Grattis! Slike har jeg lyst på å! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 1 time siden, M-TECH skrev: Grattis! Slike har jeg lyst på å! Takk Du har jo bra bremser på din, tror ikke jeg ville ha brukt noe penger på det. Men du kunne jo ha lakket kaliperne? For øvrig byttet olje, byttet startbatteri og bremsesko til håndbrekk når bremsene ble satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 1 minutt siden, Gorg skrev: Takk Du har jo bra bremser på din, tror ikke jeg ville ha brukt noe penger på det. Men du kunne jo ha lakket kaliperne? For øvrig byttet olje, byttet startbatteri og bremsesko til håndbrekk når bremsene ble satt på. Sant det, men Performance bremsene ser mye tøffere ut. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå