Turbo-HF Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Jada, nå endelig blir sommerhjul på imorgen, og omsider blir det total innvendig rens, støvsuging, tørking og vask... 7 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Ble veldig bra med sommerfelgene på! Er det standard dekkdim? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 6 minutes ago, Gorg said: Ble veldig bra med sommerfelgene på! Er det standard dekkdim? Takk for det, ja, hyggelig å høre og er jo enig selv! Originalt sitter det 215/40-18 foran og 245/35-8 bak, så jeg har valgt litt bredere, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Trodde det skulle være smalere, den er jo noe mindre enn eks min. Der er vel 225 og 255 standard. Sporer det noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 2 minutes ago, Gorg said: Trodde det skulle være smalere, den er jo noe mindre enn eks min. Der er vel 225 og 255 standard. Sporer det noe? Min er også original M-Sport, opprinnelig levert med de, etter mitt syn, mindre pene 207M felgene, i 17", som jeg byttet ut. Har ikke prøvekjørt bilen enda, men skal si ifra, tror det blir behagelig. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Ble pent med sommersko ja Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 (endret) Tusen takk! ☺ Da har jeg fått kjørt noen mil og er veldig fornøyd med dekkvalg, egenskaper og kjøreglede. Veldig komfortabel og sportslig! ☺ Og til sist, rengjøring av vinterhjulene ☺ Endret April 2, 2016 av Turbo-HF Redigering fupsaker og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Samme dimensjoner som jeg kjører. Funker bra, og fyller hjulbuene litt bedre enn originaldimensjon også. Bilen din ser flott ut! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 8 minutes ago, ogee1 said: Samme dimensjoner som jeg kjører. Funker bra, og fyller hjulbuene litt bedre enn originaldimensjon også. Bilen din ser flott ut! Tusen takk. Føles veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Litt flere bilder: Fredrik 90, fupsaker, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Ser bra ut dette her HF Sommerfelgene er pene, men synes faktisk den kler vinterfelgene enda et lite hakk mer. And-reas, sandersander og Turbo-HF reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 On Saturday, April 02, 2016 at 8:27 PM, ogee1 said: 17 minutes ago, StigJ said: Ser bra ut dette her HF Sommerfelgene er pene, men synes faktisk den kler vinterfelgene enda et lite hakk mer. Tusen takk for det, men jeg foretrekker begge settene til hver sin sesong ☺ StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Sånn, da orket jeg ikke vente lenger, og idag så har jeg avfettet, claybar'et, vasket, renset, støvsuget og polert bilen! Godt å ha det unna, ble veldig fornøyd med resultatet... Klar til bruk imorgen, og så må jeg fylle bensin! ;-D Legger ved noen bilder! Disse er da tatt før, underveis og etter jeg ble ferdig med shine! danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2016 Share Skrevet April 11, 2016 Ble bra det her Pent! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå